مرجع خبری پرسپولیس: محسن خلیلی برای طرفداران پرسپولیس یک امید بزرگ است. بازیکنی که دو بار گلزنی او در دربی و البته سوابق گلزنی‌اش در بازی‌هایی که با لباس سایپا به زمین رفته، اجازه امیدواری را به هواداران پرسپولیس می‌دهد.


او که مدتی است دوباره به فرم خوب گذشته نزدیک شده، در بازی فردا امید اول علی دایی است. به هر حال دایی با لباس سایپا با همین خلیلی موفق به شکست استقلال شده. در ضمن مربی استقلال همین صمد مرفاوی بود!


* روشن شدن موتور گلزنی محسن خلیلی بهترین خبر برای هواداران پرسپولیس است. در این باره صحبت می کنی؟


خدا را شکر با تمرکز روی تمریناتم در این چند هفته اخیر، طی شش بازی موفق شدم چهار گل به ثمر برسانم. هنوز باید بیشتر تلاش کنم تا در ادامه بازی ها بتوانم با گلزنی برای پرسپولیس، همزمان برای موفقیت تیم و شادی دل هواداران، بازیکن مثمرثمری باشم.

* از این محسن خلیلی راضی هستی؟

فکر می کنم بله؛ بعد از مصدومیت بدی که گریبانگیرم شد، خیلی تلاش کردم و سختی زیادی متحمل شدم تا بتوانم به شرایط سابقم برگردم و همان محسن خلیلی بشوم که هواداران در هر بازی از او انتظار گلزنی داشتند.تا حدودی به آن شرایط رسیده ام و می توانم بگویم اگر بهتر از قبل نشده ام، کمتر هم نیستم.

*فکر می کنی چقدر با آقای گل  لیگ هفتم فاصله داری؟

نمی دانم چقدر فاصله با آن محسن خلیلی دارم اما هر بازی با تمرکز بیشتری وارد زمین می شوم و در هر جلسه از تمرینات سعی می کنم بهتر و کامل تر از روز قبل کار کنم.

*حضور علی دایی نیز توانسته در بهبود شرایطت تاثیرگذار باشد؟ چون از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، به نحوی متحول شده ای.

صددرصد حضور علی دایی بی تاثیر نبوده است. رابطه خوبی میان ما از زمانی که در سایپا بودیم برقرار است. ما شناخت کافی ای از هم داریم که همین امر کمک حال من بوده است. خوشبختانه علی دایی به من اعتماد و اعتقاد کافی و لازم را دارد و می داند کمترین موقعیت در طول 90 دقیقه می تواند برای گلزنی من کافی باشد.

* و هواداران هم تو را به نام «محسن آقای گل» و «محسن رفت و برگشت» می شناسند. حالا هم برای دربی امید اول گلزنی شان خودت هستی.

از این بابت که هواداران تا این حد به من اعتماد دارند خوشحال هستم.خود آنها هم می دانند که بازی سختی در پیش است. من هیچ وقت برای هیچ بازی ای از قبل قول صددرصد گلزنی نداده‌ام بلکه برای هر بازی تمرکز می کنم و برای دربی هم امیدوارم اگر موقعیتی نصیبم شد، کمال استفاده را ببرم و گلزنی کنم تا سه امتیاز دربی 68 برای پرسپولیس و شادی این پیروزی برای هواداران خوبمان باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)