مرجع خبری پرسپولیس : با پرسپولیسی ها پس از بازی در رختکن

كاشاني: اين برد مبارك هواداران پرسپوليس باشد

هوار محمد: اين يك پيروزي معنوي بود

حيدري: اين پيروزي با گل باقري قشنگ‌تر شد

رضايي: درگيري‌ام با حقيقي به خاطر حساسيت دربي بود

نوروزي: شيرين‌ترين گل زندگي‌ام را به استقلال زدم

باقري: به دلم افتاده بود گل مي‌زنم

روی ادامه مطلب کلیک کنید….

كاشاني: اين برد مبارك هواداران پرسپوليس باشد

سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: اين پيروزي مبارك هواداران پرسپوليس باشد كه در همه حال ياور ما هستند.

حبيب كاشاني پس از پيروزي 2 بر يك پرسپوليس مقابل استقلال اظهار داشت: اين برد تلاش همه مجموعه پرسپوليس بود و اميدوارم پرسپوليس بتواند به صدر جدول برسد.
وي افزود: اين پيروزي مزد زحمات بازيكنان در طول يك هفته گذشته بود. از همه هواداران تشكر مي‌كنم. اين پيروزي مبارك آنها بايد باشد چرا كه آنها در همه حال ياور تيم بودند.

هوار محمد: اين يك پيروزي معنوي بود

بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پيروزي مقابل استقلال يك برد معنوي بود.

هوار محمد پس از پيروزي پرسپوليس مقابل استقلال اظهار داشت: اين دربي براي ما خيلي مهم بود و اين پيروزي يك برد معنوي است كه توانستيم استقلال را مقابل هواداران شكست‌ دهيم.
وي افزود: بازي خوبي انجام داديم و توانستيم نقشه‌هاي دايي را در زمين اجرا كنيم.

حيدري: اين پيروزي با گل باقري قشنگ‌تر شد

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پيوزي مقابل استقلال با گل كريم باقري قشنگ‌تر شد.

سپهر حيدري پس از پيروزي 2 بر يك پرسپوليس مقابل استقلال اظهار داشت: خوشحالم بالاخره طلسم تساوي دو تيم را بشكنيم و از اين برد بسيار خوشحالم.
وي افزود: هر دو تيم براي پيروزي به ميدان آمده بودند و تساوي براي دو تيم شكست تلقي مي‌شد.
حيدري خاطرنشان كرد: خوشحاليم كه توانستيم با گل كريم باقري كه يكي از بهترين بازيكنان ايران است، به اين پيروزي برسيم.

رضايي: درگيري‌ام با حقيقي به خاطر حساسيت دربي بود

خبرگزاري فارس: مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: درگيري‌ام با دروازه‌بان تيم به خاطر حساسيت بالاي دربي بود.

به گزارش خبرگزاري فارس، شيث رضايي پس از پيروزي 2 بر يك پرسپوليس مقابل استقلال گفت: همه شاهد بودند تساوي‌هاي اخير اين دو تيم اصلا عمدي نبود چون هر دو تيم دوست دارند پيروز شوند. اين پيروزي را به هواداران پرسپوليس تبريك مي‌گويم و از آنها مي‌خواهم كه امروز را جشن بگيرند.
وي خاطر نشان كرد: در اين ديدار حق ما كسب 3 امتياز و پيروزي بود. همه شاهد بوديد كه ما 4 فرصت صد در صد گل‌زني را از دست داديم و مي‌توانستيم با بيش از 2 گل استقلال را شكست دهيم.
رضايي در باره درگيري‌اش با دروازه‌بان پرسپوليس گفت: من و عليرضا حقيقي با هم دوست هستيم و مشكلي نداريم؛ اما شرايط دربي بسيار حساس است و به همين دليل به طور لفظي با او درگير شدم. مهم اين بود كه يك بازي جوانمردانه برگزار شد و همه شاهد بازي زيبايي بودند.

نوروزي: شيرين‌ترين گل زندگي‌ام را به استقلال زدم

مهاجم پرسپوليس گفت: شيرين‌ترين گل زندگي‌ام را امروز به استقلال زدم.

هادي نوروزي پس از برتري 2 بر يك برابر استقلال اظهار داشت: گلي كه زدم تلاش حميد علي‌عسگر بود. امروز مستحق پيروزي بوديم و بايد استقلال را شكست مي‌داديم از اينكه مسابقه مساوي نشد خوشحالم.
وي در مورد درگيري خود با مهدي امير‌آبادي گفت: درگيري خاصي با او نداشتم. اين خصلت دربي است كه مردانه بازي كنيم و بازيكنان هر دو تيم براي پيروزي تلاش كردند.
گلزن دربي 68 در مورد اين گل گفت: اين گل در خاطرات فوتبالي‌ام ثبت شد و خوشحالم كه شيرين‌ترين گل زندگي‌ام را امروز به استقلال زدم. اين گل را به هواداران پرسپوليس تقديم مي‌كنم. همواره آرزو داشتم در دربي گل بزنم كه امروز آرزويم برآورده شد.
باقري: به دلم افتاده بود گل مي‌زنم

كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس پس از برتري در دربي 68 گفت: به دلم افتاده بود كه گل مي‌زنم.

كريم باقري پس از برتري 2 بر يك برابر استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خيلي خوشحالم كه 3 امتياز با ارزش را گرفتيم. بازي خوبي انجام داديم. اين برد را به طرفداران پرسپوليس تقديم مي‌كنم.
وي ادامه داد: براي استقلال و طرفدارانش ناراحت هستم. اميدوارم اين تيم در مسابقات آينده خود به موفقيت برسد و در آن بازي‌ها پيروز شود.
كاپيتان پرسپوليس در مورد گلي كه زد گفت: به دلم افتاده بود در اين مسابقه گل مي‌زنم. اين گل را به هواداران پرشور پرسپوليس تقديم مي‌كنم. از اينكه توانستم يكي از گلزنان دربي باشم خدا را شكر مي‌كنم. البته در اين ديدار مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري بزنيم كه متأسفانه چند فرصت صد در صد گلزني را از دست داديم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)