مجید فرخزادی : پیروزی حق پرسپولیس بود / استقلال ترسیده بود
مرجع خبری پرسپولیس : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس حمایت 90 دقیقه ای تماشاگران در پیروزی مقابل استقلال تعیین کننده عنوان کرد و گفت: برد در شهرآورد حق پرسپولیس بود.

مجید فرخزادی ضمن بیان این مطلب افزود: قبل از بازی هم گفته بودم اگر تماشاگران صبور باشند و تا پایان مسابقه به حمایت شان از تیم ادامه دهند، پیروزی در این دیدار حساس محقق خواهد شد که خوشبختانه اینگونه شد و این برد شیرین را به تمام طرفداران پرسپولیس تبریک می گویم.

فرخزادی ادامه داد: به نظر من این حق پرسپولیس بود که برنده این مسابقه شود و از آقای کاشانی تشکر می کنم که زمینه این پیروزی روحیه بخش را فراهم کردند که حتی باعث شد پرسپولیس دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان استقلال در این دیدار نتوانستند توانایی های خود را ارائه دهند تصریح کرد: تدابیر کادر فنی و حمایت کامل هواداران باعث شد، آنها از پرسپولیس بترسند و نتوانند بازی خوبی را ارائه کنند و در نهایت ضربه تماشایی کریم باقری، برد شیرینی را تقدیم پرسپولیس کرد.

وی در پایان از پاسخ به این سئوال که سرانجام وضعیت انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس چه شد، خودداری کرد.

نژادفلاح: اين برد را به حساب تمام عوامل تيم بگذاريد / اعتبار بيشتري به كارنامه كاري دايي داده شد

عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: اين برد را به حساب تمام عوامل تيم بگذاريد.

حسين نژادفلاح  پيرامون پيروزي پرسپوليس در داربي 68 مقابل استقلال گفت: خوب بازي كرديم و برديم. بازيكنان ما مزد زحمات‌شان را گرفتند، پرسپوليس به خصوص در نيمه دوم بسيار بهتر از استقلال بود و خوشحالم شادي خوبي به هواداران هديه داده شد.

وي درباره تاثير علي دايي در نتيجه به دست آمده گفت: قطعا علي دايي تاثير خود را داشت؛ اما بايد همه‌ي عوامل را در نتيجه به دست آمده سهيم بدانيم. اگر پرسپوليس در اين بازي شكست مي‌خورد هضم آن براي دايي از همه سخت‌تر بود و در عين حال با بردي كه به دست آورديم اعتبار بيشتري به كارنامه كاري دايي بخشيده شد.

نژاد فلاح خاطر نشان كرد: قرار است به زودي با دستور علي سعيدلو رييس سازمان تربيت بدني هيات مديره مشخص شده و معرفي شوند و قطعا اين پيروزي بزرگ مي‌تواند بر سرعت روند كار بيافزايد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)