كلاه‌كج: گل استقلال غافلگيرمان كرد

مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: وقتي استقلال به ما گل زد، ‌غافلگير شديم.

عادل كلاه‌كج در جمع خبرنگاران درباره برتري 2 بر يك در دربي اظهار داشت: چند دقيقه اول بازي را از دست داديم اما كم كم توانستيم نبض بازي را به دست بگيريم. نيمه دوم توانستيم بازي بهتري را ارائه دهيم.
وي افزود: گل اول بازي ما را غافلگير كرد اما مي‌دانستيم بازي را مي‌بريم. بايد به هواداران تبريك بگويم. بعد از گلي كه خورديم تنهايمان نگذاشتند و ما را تشويق كردند.
كلاه‌كج خاطرنشان كرد: اين دربي جنگ هافبك‌ها بود و فكر مي‌كنم هافبك‌هاي پرسپوليس نمره خوبي گرفتند.

خليلي: گل نزدن در دربي برايم تلخ بود

مهاجم پرسپوليس گفت: گل نزدن براي من در اين دربي تلخ بود.

محسن خليلي در جمع خبرنگاران درباره عدم گلزني خود در دربي اظهار داشت: گل نزدن براي من در اين بازي تلخ بود اما همين كه باقري و نوروزي گل زدند، براي همه بازيكنان شيرين بود. من گفته بودم نوار تساوي‌ها پاره مي‌شود چون اين پتانسيل را در تيم پرسپوليس ديده بودم.
وي درباره صحنه‌اي كه مي‌توانست گلزني كند اما توپش به يار خودي برخورد كرد، گفت: اين هم جزيي از فوتبال است. اگر دقت مي‌كردم و بازيكن خودمان هم در جايگيري با من برخورد نمي‌كرد مي‌توانستيم گل سوم را هم بزنيم اما روي هم رفته از نتيجه راضي هستيم.
خليلي تاكيد كرد: روز خوبي داشتيم و بايد اين پيروزي را به تمام هواداران تبريك بگويم چون امسال سختي‌هاي زيادي كشيديم و گاهي اوقات در شرايط آرماني نبوديم.
مهاجم پرسپوليس خاطرنشان كرد:استقلال تيم خوبي بود اما به اندازه ما موقعيت گل نداشت و پرسپوليس شايسته پيروزي بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)