پرسپوليس برنده دربي شصت وهشتم ديدار تيم هاي استقلال و پرسپوليس شد.

مرجع خبری پرسپولیس : در اين ديدار كه از ساعت 14/30 امروز در حضور 80 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي تهران آغاز شدپرسپوليس با گلهاي هادي نوروزي و كريم باقري در برابر تك گل فرهاد مجيدي توانست استقلال را شكست دهد.
در نيمه اول اين ديدار ابتدا فرهاد مجيدي از روي اشتباه مدافعان ودروازه بان پرسپوليس دروازه پرسپوليس را در دقبيقه 16 باز كرد و اين در حالي بود كه استقلال در اين دقايق به مراتب بهتر از پرسپوليس بازي مي كرد و پرسپوليسي ها سردرگم و بدون برنامه بودند . ضمن اينكه استقلال با گماردن بازيكنان تهاجمي بيشتر در زمين تمايل بيشتري براي رسيدن به دروازه حريف داشت. در حالي كه جريان بازي بعد از گل استقلال به سوي تعادل پيش مي رفت هادي نوروزي با استفاده از سانتر زيباي هادي علي عسگر در دقيقه 37 دروازه استقلال را باز كرد تا بازي با نتيجه يك بر يك به پايان برسد. هر چند كه در دقيقه 45 ملا محمد مي توانست دومين گل پرسپوليس را به ثمر برساند.
در نيمه دوم و در حالي كه هر دو تيم ارائه گر يك بازي پاياپاي بودند اين كريم باقري بود كه در دقيقه 83 با يك شوت سركش توانست دروازه استقلال را باز كند تا پرسپوليس برنده اين ديدار حساس و دربس سنتي باشد.
قبل از شروع بازي حضور 5 داور تعجب برانگيز بود گويي كميته داوران دو كمك داور برگزيده است.
ـ بازي با 5 دقيقه تاخير ساعت 14/35 آغاز شد
ـ نيمكت‌نشيني صادقي باعث ناراحتي اين بازيكن شده بود. اين موضوع از چهره او بر روي نيمكت‌ ذخيره مشخص بود.
-دقيقه 3 اولين خطا:‌ سياوش اكبرپور بر روي شيث رضايي خطايي انجام داد كه به نظر خطا نبود و با اعتراض شديد اكبرپور مواجه شد.
-در دقيقه پنج اولين كرنر به سود استقلال اعلام شد كه كرنر فرصتي مناسب را براي مجيدي مهيا كرد.
-در دقيقه شش كمك داور دوم مسابقه در اعلام آفسايد به ضرر تيم پرسپوليس اشتباه كرد.
– حضور مهدي اميرآبادي، مدافع راست استقلال
-در دقيقه 9 مسابقه برخورد محسن خليلي و حسين كاظمي باعث مصدوميت هر دو بازيكن شد اين آسيب ديدگي اين دو بازيكن فرصتي شد تا علي دايي سرمربي پرسپوليس نكاتي را به شيث رضايي بازيكن خودي گوشزد كند.
– دقيقه 11 حركت‌هاي نمايش حقيقي دروازه‌بان تيم پرسپوليس بعد از رفتن توپ به اوت مورد توجه هواداران قرار گرفت.
– دقيقه 16 خطاي هواداران آشكار حسين كاظمي بر روي كريم باقري در پشت محوطه جريمه استقلال مي‌رفت با كارت زرد مظفري‌زاده داور مسابقه روبرو شود اما او از انجام اين كار خودداري كرد،
-در دقيقه 16 توپ به مجيدي رسيد كه اين بازيكن در پي اشتباه مدافع پرسپوليس وي توپ را از ميان پاهاي حقيقي عبور داد و تبديل به گل كرد.
– دقيقه 18 ضربه كاشته ارسالي از جناح راست استقلال تهران با وجود اينكه با اشتباه طالب‌لو همراه بود، اما ضربه‌ سر باقري به اوت رفت
– دقيقه 20 بادامكي اولين كارت زرد مسابقه را به دليل انجام آشكار روي بازيكنان استقلال گرفت.
-دقيقه 23 سياوش اكبرپور به دليل خطاي آشكار روي هادي نوروزي دومين كارت زرد بازي را به خود اختصاص داد .
-دقيقه 24 اشتباه حقيقي در شروع مجدد بازي باعث شد از نيمكت‌نشين‌هاي پرسپوليس عذرخواهي كند.
-دقيقه 26 محسن خليلي در يك فرار زيبا مي‌توانست دروازه تيم پرسپوليس را باز كند اما هوشياري طالب‌لو در گرفتن توپ مانع اين كار شد. دقيقه 28 در پي اشتباه حسين كاظمي پاس بادامكي در موقعيت مناسب در محوطه جريمه استقلال هوار محمد رسيد كه تعلل اين بازيكن مانع از دست دادن اين فرصت شد.
-دقيقه 30 حركت‌ پا به توپ هادي نوروزي در پشت محوطه جريمه استقلال با خطاي خسرو حيدري متوقف شد كه داور اعتقادي به خطا نداشت و علي دايي به اين صحنه اعتراض داشت.
– دقيقه 37 مهدي اميرآبادي با اشتباه خود در جناح راست استقلال باعث شد علي عسگر توپ را تصاحب كند و توپ را با پاس مناسب در شش قدم در اختيار نوروزي قرار دهد و اين بازيكن گل مساوي را براي سرخپوشان به ثمر برساند.
– دقيقه 44 شوت زيباي بادامكي از پشت محوطه جريمه را طالب‌لو به كرنر فرستاد و ضربه كرنر كلاه‌كج با ضربه سر هوار محمد ميلي‌متر از كنار تير دروازه به اوت رفت.
-دقيقه 46 حقيقي دروازه‌بان پرسپوليس آخرين بازيكني بود كه به زمين مسابقه آمد جالب اينكه دستكش او در ميانه زمين از دستش به زمين افتاد.
-دقيقه 46: فرهاد مجيدي در محوطه جريمه پرسپوليس صاحب توپ شد كه شوت اين بازيكن از كنار دروازه به اوت رفت، اين اولين حركت بازي در نيمه دوم بود.
– دقيقه 48: فرهاد مجيدي پس از رد شدن توپ با پا روي صورت علي عسگر رفت به نظر اين صحنه عمدي نبود لحظاتي بعد علي عسگر با خطاي نسبتا شديد انتقام خطاي مجيدي را از اميرآبادي گرفت و اين بازيكن را در زمين سرنگون كرد.
– دقيقه 56 سانتر خسرو حيدري در محوطه جريمه پرسپوليس پس از عبور از فرهاد مجيدي به اكبرپور رسيدن اما اين بازيكن پس از تعلل فراوان توپ را به سيد صالحي رساند كه ضربه اين بازيكن توسط مدافعان پرسپوليس برگشت داده شد.
– دقيقه 57: ضربه ايستگاهي سياوش اكبرپور از پشت محوطه جريمه پرسپوليس از بالاي دروازه اين تيم به اوت رفت.
– دقيقه 57: خطاي آشكار حسين كاظمي روي حسين بادامكي با اعتراض شديد علي دايي سرمربي پرسپوليس مواجه شد.
– دقيقه 59: خطاي شديد شيث رضايي روي فرهاد مجيدي باعث مصدوميت وي شد اما پس از مداواي چند ثانيه‌اي مجددا به بازي برگشت.
– دقيقه 67: شوت كاظمي با دفع حقيقي برگشت داده شد كه توپ برگشتي را سيد صالحي از دو قدمي به دستان دروازه‌بان پرسپوليس كوبيد. بعد از اين صحنه اعتراض حقيقي به مدافعان پرسپوليس و درگيري او با شيث رضايي را همراه داشت كه كريم باقري نقش واسطه را ايفا كرد.
– دقيقه 68: آرش برهاني به جاي سياوش اكبرپور به ميدان آمد.
– دقيقه 70: كرنر كلاه‌كج در يك قدمي دروازه خالي استقلال توسط هوار محمد توپ را به هوار زد.
– دقيقه 73: مجتبي زارعي به جاي هادي نوروزي به ميدان آمد.
– دقيقه 75 :خطاي هادي شكوري روي هوار محمد باعث شد كه مهاجم پرسپوليس اعتراض شديدي به اين حركت شكوري نشان دهد.
– دقيقه 76:برهاني به دليل عدم توجه به اعلام آفسايد كمك داور كارت زرد دريافت كرد
– دقيقه 85: سانتر هوار محمد از جناح راست با ضربه سر بازيكنان پرسپوليس مواجه شد كه طالب‌لو در دو مرحله توپ را از روي خط دروازه برگشت داد.
دقيقه 87: پاس هوار محمد در پشت محوطه جريمه استقلال به كريم باقري رسيد كه شوت زيباي اين بازيكن گل دوم تيم پرسپوليس را به همراه داشت.
دقيقه 88: خطاي مهدي اميرآبادي روي مجتبي زارعي كارت زرد را براي اين بازيكن به همراه داشت.
– دقيقه 90 نبي‌اله باقري‌ها به جاي خليلي به ميدان رفت در پايان مسابقه علي دايي سرمربي تيم پرسپوليس به ديل كسب اين پيروزي اشك شادي ريخت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)