مرجع خبری پرسپولیس: کاپیتان پرسپولیس با وجود ناراحتی از فردوسی پور در برنامه چهارشنبه شب نود شرکت کرد و  دست عادل را روی آنتن در پوست گردو گذاشت.

کریم باقری و مهدی مهدوی کیا مهمانان امشب برنامه نود بودند. امشب دوشنبه نیست اما داربی پایتخت و برگزاری سایر بازی های لیگ برتر در روز سه شنبه باعث شد تا عادل فردوسی پور برای اینکه از بقیه رقیبان پیشی بگیرد برنامه نود را در چهارشنبه شب هم برگزار کنند.

فردوسی پور پس از پایان بازی استقلال و پرسپولیس از کریم باقری دعوت کرد تا به عنوان مهمان ویژه در برنامه نود شرکت کند اما دلخوری باقری از فردوسی پور آن هم به دلیل اینکه عادل در برنامه چند هفته پیش خود عنوان کرده بود کریم هروقت پول نمی گیرد خودش را به مصدومیت می زند ، باعث شد تا کریم به فردوسی پور نه بگوید. سرانجام فردوسی پور که دوست نداشت سوژه برنامه امشب اش را از دست بدهد با قول به باقری که از او در برنامه اش عذر خواهی می کند کاپیتان سرخپوشان را راضی کرد تا مهمان این برنامه شود.


در این میان کریم باقری در بدو شروع صحبت هایش عادل را شوکه کرد و گفت

قرار بود شما برای حضور من صحبتی را جلوی مردم داشته باشی(عذرخواهی) که فردوسی پور در پاسخ با زیرکی گفت شما از دوست داشتنی ترین بازیکنان فوتبال ما هستید و بزرگی از شماست اما سرانجام کلمه ببخشید را به زبان نیاورد!


انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)