مرجع خبری پرسپولیس : هر چند شهرآورد را بازی تجربه می نامند اما تیم فوتبال پرسپولیس در بازی برابر استقلال در ترکیب خود بازیکنی را داشت که علی رغم تجربه کم از حضور در داربی، یکی از موثرترین و بهترین بازیکنان میدان بود.


حمید علی عسگر بازیکن 19 ساله تیم فوتبال پرسپولیس که با محرومیت علیرضا محمد، جایگزین وی شد پاسخ اعتماد علی دایی را به بهترین نحو ممکن داد و با یک بازی مطلوب و یک پاس گل حیاتی، یکی از موثرترین بازیکنان میدان بود.

مثل اینکه همیشه هم نمی شود گفت شهرآورد، ویژه با تجربه هاست. تجربه زیادی از حضور در داربی نداشتی اما خیلی موثر بازی کردی.
البته تجربه برای حضور در این بازی خیلی مهم است اما کیفیت بازی کردن هم فاکتور مهمی است. همین بستگی دارد با چه کیفیتی در این بازی ظاهر شوی. من یک تجربه دیگر هم از حضور در داربی داشتم که خدا را شکر تجربه خوبی هم بود و کادر فنی هم از عملکرد من رضایت داشت. بنابراین با جو داربی آشنا بودم و این بار هم عملکردم بارتاب مثبتی داشت.

پاس گل بی نقص و فوق العاده دادی.
بله. در آن صحنه بعد از اینکه امیرآبادی را جا گذاشتم کاملا حواسم به محوطه جریمه و شش قدم بود و پاسی دادم که کمترین زحمت ممکن را برای نوروزی داشته باشد. هادی هم البته در آن صفحنه خیلی خیلی خوب جایگیری کرده بود.

به طرز عجیبی هم امیرآبادی را جا گذاشتی.

بله. تعادل امیرآبادی در آن صحنه به هم خورد. البته من هم برای تصاحب توپ رفته بودم اما به هم خوردن تعادل امیرآبادی هم مکمل حرکت من بود.

پیش از بازی چقدر به برد در شهرآورد شصت و هشتم امید داشتید؟
صددرصد مطمئن بودیم که می بریم. شب قبل از بازی آقای دایی پس از آنالیز استقلال و در صحبت هایی که با ما داشت گفت که مطمئن که هست این بازی را می بریم. ما آنالیز خوبی از بازی استقلال داشتیم و با برنامه به این بازی پا گذاشتیم.

درگیری شیث و علیرضا حقیقی حاشیه هایی را به وجود آورد. در آن لحظه، یکی از نزدیکترین بازیکنان به صحنه بودی و سعی کردی فضا را آرام کنی. در آن صحنه چه اتفاقی افتاد؟

ببینید! جو داربی جو سنگینی است و یک مساله کوچک و یک جرو بحث ساده هم تبعات بیشتری را به دنبال دارد. در آن صحنه فقط شاهد یک جر و بحث ساده بودیم و خیلی اوقات از این مشکلات پیش می آید. شیث و حقیقی دوستان خوبی هستند و خدا را شکر با حضور آقا کریم قضیه، فیصله پیدا کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)