هیچ چیز نمی تواند این پیروزی باشکوه را کم رنگ کند

مرجع خبری پرسپولیس : ماجراي درگيري عليرضا حقيقي و شيث رضايي در جريان دربی شصت و هشتم نقطه ضعف روز جشن پرسپولیسی ها بود. به ويژه آنكه آنها برای توجیه خود اين درگيري را هماهنگ شده خواندند.

عليرضا حقيقي در این باره میگوید:

– ماجراي درگيريتان با شيث رضايي چه بود ؟

اجازه بدهيد قبل از هر چيز،‌ صادقانه و از صميم قلبم از هواداران و همه كساني كه شاهد اين اتفاق بودند عذرخواهي كنم. اين مهمترين چيزي است كه بايد درباره آن صادقانه حرف بزنم. كار ما اشتباه بود. اشتباهي كه البته به خاطر حساسيت و شرايط بازي صورت گرفت.

– شرايط بازي ؟

بله. جو داربي جو بسيار سنگيني است. خدا مي داند در تمام طول بازي به اين فكر مي كردم كه نبايد اجازه دهيم نتيجه بازي طوري رقم بخورد كه باعث دلشكستگي هوادارانمان شود. اشتباهي نكنيم كه بابتش شرمنده هواداران شويم. هواداراني كه بعضي از آنها با هزار اميد و آرزو از كيلومترها دورتر كوبيده اند آمده اند تهران تا از نزديك شاهد اين بازي باشند. و يا همه آنهايي كه بهرحال اين بازي را با نگراني دنبال مي كنند. حساسيت بازي و جو ورزشگاه طوري است كه ممكن است ناخواسته، واكنش عصبي از بازيكنان سر بزند.


– گويا بعد از پايان بازي ديگر مشكلي نبود. چون تو و شيث رضايي با هم خوشحالي مي كرديد و دور زمين و به سمت هواداران مي دويديد.

بله. آن اتفاق فقط در يك لحظه و يك سوء تفاهم بود كه به خاطر فشار و استرس بازي بوجود آمد. اين مسايل خيلي وقت ها پيش مي آيد اما در اين بازي بيش از حد بزرگ شد. انگار بعضي ها دوست داشتند بيشتر از اصل بازي كه يك طلسم شكني بزرگ و يك اتفاق خوب بود اين مساله را بزرگ كنند. واقعا خودتان ببينيد به مسايل فني چقدر پرداخته شد و مسايل حاشيه اي چطور بزرگ شد !

– ماجراي هماهنگ بودن درگيري چه بود؟

هيچي. فراموشش كنيد. من صادقانه بابت اين موضوع عذر خواهي كردم و ديگر حرفي  دراين باره ندارم. مساله اصلي اين است كه با همه اين تفاسير، نتيجه اين بازي، روز با شكوهي را براي هواداران پرسپوليس رقم زد و هيچ كس يا هيچ جرياني نمي تواند از شكوه و ارزش هاي اين پيروزي و خوشحالي هواداران كم كند. مهمترين مساله،‌ نتيجه اين بازي است كه به سود پرسپوليس و پرسپوليسي ها رقم خورده است. حالا چه بعضي ها خوششان بيايد يا نيايد !‌

– بعد از بازي يك درگيري هم با يكي از ماموران حراست ورزشگاه آزادي داشتي. عكس هايي هم از اين درگيري منتشر شد. ماجرا چه بود ؟

آن درگيري به خاطر برخوردي بود كه با من و پدرم صورت گرفت. برخورد عجولانه اي كردم. بلافاصله هم رفتم و از آن آقا عذرخواهي كردم. باز هم از همين جا از ايشان به خاطر آن برخورد عذر خواهي مي كنم. اينقدر هيجان زده بودم كه متوجه نشدم چه اتفاقي افتاد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)