حیدری به راست هم می آمد نمی توانست کاری کند

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حساسيت دربي روي من تأثير زيادي گذاشته بود، اما خوشحالم كه 3 امتياز به پرسپوليس رسيد.


ابراهيم شكوري  در مورد پیروزی پرسپولیس در دربي 68 اظهار داشت: پس از 2 هفته نيمكت‌نشيني، علي دايي به من گفت كه براي ديدار با استقلال خودم را آماده كنم. به همين دليل از همه لحاظ آماده حضور در اين بازي حساس بودم. من در ديداري به ميدان رفتم كه هر بازيكني آرزوي بازي كردن در آن را داشت.


وي با اشاره به اينكه در اين مسابقه به هيچ وجه محتاط نبودم؛ تصريح كرد: براي 3 امتيازي دربي هم قسم شده بوديم كه خوشبختانه به هدف بزرگ خود در بازي چهارشنبه دست پيدا كرديم.

شكوري با بيان اينكه خودم را براي رقابت با حيدري آماده كرده بودم؛ يادآور شد: نمي‌دانم چه اتفاقي افتاد كه حيدري پستش را عوض كرد. اگر او در جناح هميشگي‌اش به ميدان مي‌آمد، بعيد مي‌دانم مي‌توانست كار خاصي انجام دهد، زيرا اين پست استقلال را آناليز كرده و با شناخت وارد ميدان شديم.


مدافع پرسپولیس گفت: حساسيت دربي روي من تأثير زيادي گذاشته بود. گرفتن 3 امتياز مقابل 80 هزار هوادار، آدم را از خود بي‌خود مي‌كند.

بازيكنان پرسپوليس هيچگاه شوت كريم باقري را در دربي 68 فراموش نخواهند كرد.

وي تأكيد كرد: دايي به ما گفته بود اگر در اين ديدار گلي دريافت نكنيد، مي‌توانيد گل برتري را به ثمر برسانيد. ساختار دفاعي ما در اين بازي مستحكم بود، اما اشتباهات ما در اين ديدار طبيعي بود، چرا كه استقلال هم بازيكنان خوبي داشت و آنها چند بار از اشتباهات ما استفاده كردند. در هر حال مهم 3 امتياز بود كه به آن رسيديم.


شكوري با اعلام اينكه از اين پس براي كسب عنوان دومي جدول مي‌جنگيم؛ گفت: اميدوارم دايي از من راضي باشد. در پيروزي دربي علاه بر بازيكنان، تمام پرسپوليسي‌ها نيز سهيم بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)