مرجع خبری پرسپولیس: حسین بادامکی در دربی یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس بود که برخلاف انتظار برخی توانست بازی خوبی را مقابل استقلال به نمایش بگذارد.


* در مورد بازی با استقلال چه صحبتی داری؟

به نظر من دربی 68 از لحاظ فنی نسبت به بازی‌های قبلی کیفیت بهتری داشت و مهمتر اینکه پس از مساوی‌های پی در پی این دربی برنده داشت.


* در یک جمله عامل اصلی موفقیت پرسپولیس را در چه موضوعی می‌دانی؟

در یک جمله که سخت است عامل موفقیت پرسپولیس را در دربی بگویم اما دایی روی نیمکت هم روحیه پیروزی طلبی‌اش را به تیم ما  القا کرد. از سوی دیگر باخت مقابل شاهین‌بوشهر و برخی از مسائل دیگر ما را مجاب کرده بود که به نکته‌ای جز شکست استقلال در دربی فکر نکنیم و شجاعانه بازی کردیم و استقلال را شکست دادیم.


* چرا 20 دقیقه اول پرسپولیس ضعیف‌تر از استقلال ظاهر شد؟

ما در 20 دقیقه اول تحت تاثیر حساسیت بازی قرار گرفته بودیم و گل بدی را نیز دریافت کردیم اما رفته رفته جریان بازی را در دست گرفتیم و.از سوی دیگر فکر می‌کنم حرف‌های دایی در بین دو نیمه بازیکنان را مجاب ساخت که باید استقلال را شکست دهند. حرف‌های دایی واقعا بازیکنان را تهییج کرد.


* تو در دربی دقیقا در چه پستی بازی کردی؟

من به صلاحدید سرمربی در سیستم 1-3-2-4  در پست هافبک دفاعی بازی کردم. البته امسال سال اولی محسوب می‌شود که دایی از من در پست هافبک دفاعی استفاده کرد. البته با وجود بازی در این پست آزادی عمل زیادی نیز به من داد.


* با وجود بازی تو در پست هافبک دفاعی بازی‌ات در دربی بیشتر از بازی‌های قبلی‌ات به چشم آمد؟

در تیم پرسپولیس همه سرباز هستند و ژنرال ما نیز کریم باقری محسوب می‌شود که حکم یک فرمانده را برای ما دارد. از سوی دیگر خوشحالم که توانستم در کنار سایر بازیکنان بازی مثمرثمری را در خط هافبک برای تیمم انجام دهم.


* قبول داری اعتماد دایی باعث شده که پس از حضور او بهتر از قبل ظاهر شوی؟

علی دایی هر کس در تمرینات بهتر باشد او را انتخاب می‌کند و خوشحالم که دایی به من اعتماد کرده و من نیز توانستم جواب اعتماد دایی را بدهم.


* در رابطه با بازی ایرانجوان بوشهر چه صحبتی داری؟

مطمئن باشید در اولین بازی جام‌حذفی طوری بازی خواهیم کرد که دو باخت قبلی‌مان مقابل تیم‌های شاهین‌بوشهر و ایرانجوان بوشهر را جبران کنیم از سوی دیگر انگیزه ما در این دیدار  فقط انگیزه انتقام و قهرمانی در جام‌حذفی خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)