علیه وزارت دفاع مصاحبه نکردم/بازیکنان جرات نداشتند با کرانچار حرف بزنند!

مرجع خبری پرسپولیس: هافبك پرسپوليس گفت: كرانچار تنها عامل اصلي مشكلات پرسپوليس بود.


به گزارش مرجع خبری به نقل از فارس عادل كلاه كج درباره دربي 68 اظهار داشت: بازي خاصي بود و خوشحالم كه توانستيم 3 امتياز اين بازي را كسب كنيم. مطمئن بودم اين بازي را مي بريم. من از اين پيروزي خيلي خوشحالم اما از جايگاه پرسپوليس در جدول ناراحتم. جايگاه تيم نبايد سومي باشد.


وي در مورد اينكه بازيكنان در اين جايگاه مقصرند، عنوان كرد: تنها عامل مشكلات تيم كرانچار بود. اگر كسي بخواهد از مديريت ايراد بگيرد اكنون هم همان مديريت در باشگاه حاكم است. چرا اكنون تيم نتيجه مي گيرد؟ بازيكنان هم كه همان بازيكنان هستند.


اين بازيكن ادامه داد: كرانچار هر بازي 7،8 بازيكن را تغيير مي داد. هر بازيكني هم كه به ميدان مي رفت استرس داشت. اكنون در تيم همه چيز مهياست. نظم و انضباط در تيم وجود دارد. 3 بازي پي در پي مي بريم و فقط براي شناخت تركيب در دو بازي اول خود تغييراتي ايجاد كرد.

كلاه كج تصريح كرد: هواداران پرسپوليس بدانند يكي از دلايلي كه من در زمان كرانچار نتوانستم بازي هايي كه در صبا انجام دهم، را نمايش دهم عاملش همان مربي بود. در سه بازي اخير جانم را براي اين تيم گذاشته ام. روحيه من را كرانچار خراب كرده بود. همان طور که شما هم در جریان هستید با شرایطی که صبا برایم به وجود آورد کار انتقالم به پرسپولیس خیلی سخت انجام شد اما با آن شرایط صبح ها به پادگان می رفتم و عصرها به تمرینات می آمدم. با آزار و اذیت صبا برای صدور کارت پایان خدمتم از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی نداشتم اما کرانچار مرا به میدان می فرستاد اما وقتی که شرایط روحی من مطلوب شد کرانچار مرا نیمکت نشین کرد. من حتی به خودش هم گفته بودم که تو با نیمکت نشینی مرا خراب می کنی اما وی فقط حرف خودش را می زد و همین مورد باعث شد تا من بی دلیل نیمکت نشینی شوم.

 

وی در مورد دخالت اطرافیان در کار کرانچار گفت:  کسی اطراف کرانچار نبود که بخواهد به او خط بدهد اما اگر هم کسی می خواست به او خط بدهد دستیارش تومیسلاو بود که فقط با او بود. باور کنید من یک نفر نفهمیدم این 2 نفر چه زمانی خوشحال هستند و چه زمانی عصبانی و اخمو می شوند بازیکنان جرأت نداشتند با آنها حرف بزنند اما علی دایی با نظمی که به تیم داده ما می دانیم که 4 هفته دیگر تمریناتمان چه ساعتی برگزار می شود. از لیست دایی فقط 3، 4 بازیکن تغییر کردند همچنین تاکتیک و سیستم تیم شناخته شده و ما به راحتی یکدیگر را در زمین پیدا می کنیم که نتیجه اش را در دربی دیدید.


اين بازيكن با انتقاد از نحوه گزارش عادل فردوسي پور در جريان دربي گفت: نمي دانم عادل فردوسي پور بر اساس چه كارشناسي فني گفته ضربه هاي كرنر و ايستگاهي را من بد زده ام. من ضربات را همان طور كه دايي خواسته بود زدم و اگر بازيكنان پرسپوليس در هنگام ضربه سرجاي خود نبودند به من ربطي ندارد.
سانتر و ارسال‌های من کم‌نقص و عالی بود و فقط یک فوت می‌خواست تا آن توپ‌ها گل شود! حتما عادل فردوسی‌پور یک چیز دیگر دیده و از آن ایراد گرفته است. او عادت دارد از خودش حرف بزند!


وي در پاسخ به اين سئوال كه دايي نگران مغرور شدن بازيكنان پرسپوليس است، عنوان كرد: با مربي مثل دايي مغرور نمي شويم. در بازي هاي آينده تلاش مي كنيم همين روند را داشته باشيم.


كلاه كج در مورد استقلال گفت: استقلال غير از دو موقعيتي كه داشت فرصتي نداشت. گل آنها هم روي اشتباه خودمان بود. البته نبايد بي انصاف بود شايد اگر توپ سيد صالحي گل مي شد، پرسپوليس مي باخت. اگر ضربه سیدصالحی گل می‌شد فکر می‌کنم روند بازی کلا تغییر می کرد و نتیجه چیز دیگری می‌شد که قطعا به سود استقلال بود.


اين بازيكن در ادامه صحبت هاي خود درباره نقل قولي كه از وي در يكي از روزنامه هاي سياسي مبني بر كارت پايان خدمتش نوشته بودند، گفت: در اين روزنامه از قول من نوشته اند كه وزارت دفاع براي دادن كارت پايان خدمتم20 ميليون تومان خواسته است در حالي كه من گفته بودم استاندار قم براي كارت پايان خدمت من چنين پولي را خواسته بود. هيچ وقت عليه وزارت دفاع حرف نزدم و از آنها بابت مساعدتشان در صدور كارتم ممنون هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)