حرکت شیث و حقیقی کارت زرد هم نداشت!

مرجع خبری پرسپولیس: رئيس كميته داوران فدارسيون فوتبال گفت: حسين كاظمي بايد در ديدار با پرسپوليس دو كارت زرد مي‌گرفت.

مسعود عنايت در مورد قضاوت سعيد مظفري‌زاده در دربي 68 و اعتراض‌هاي مرفاوي اظهار داشت: مرفاوي از اينكه تيمش شكست خورده ناراحت است اما تيم داوري در اين مسابقه بسيار خوب قضاوت كرد.در ديدار استقلال و پرسپوليس چه مشكلي در محوطه‌هاي جريمه پيش آمد؟ داور چه اشتباه بزرگ و تاثيرگذاري داشت؟


وي ادامه داد: داور حتي بايد به حسين كاظمي دو كارت زرد نشان مي‌داد. او دو خطا مرتكب شد كه هر دوي آنها مستحق دريافت كارت زرد بود. خطاي سياوش اكبرپور بر روي كريم باقري هم مستحق دادن كارت زرد بود.

عنايت با اشاره به اظهارات مرفاوي عنوان كرد: وقتي دو تيم مساوي مي‌شوند برخي مردم شايعه مي‌كنند كه تباني است و حالا هم كه يك تيم برنده شده سرمربي تيم بازنده اعتراض مي‌كند. در فوتبال كه يك ورزش گروهي است امكان ندارد بتوان دو تيم را وادار به مساوي كرد. فوتبال گروهي است و امكان دارد در دقيقه 90 توپ به سر يك بازيكن بخورد و وارد دروازه شود.تساوي‌هاي گذشته دربي هم به دليل استرس زياد دو تيم بود.

رئيس كميته داوران در مورد درگيري شيث رضايي و عليرضا حقيقي و اينكه بايد به آنها كارت زرد يا قرمز مي‌داد، عنوان كرد: اين دو بازيكن فقط سر به سر شدند و اين مسئله مستوجب كارت زرد نيست اما آنها به هم فحاشي هم كردند كه داور نشنيده است. وظيفه داور لب‌خواني نيست. او تمركزش روي كرنر بود.

عنايت در مورد اخراج مهدوي‌كيا در ديدار استيل آذين و فولاد گفت: كهوري كمك داور بي‌حاشيه‌اي است و مهدوي‌كيا هم بازيكن بزرگ و با اخلاقي است. كمك داور معتقد است بازيكن به او كلمه زشت نسبت داده با اين حال مهدوي‌كيا مي‌گويد شايد داور اشتباه شنيده است اما كعبي و كاويانپور چرا بايد مصاحبه‌هاي تندي عليه كمك داور بكنند؟ اخراج مهدوي‌كيا چه ربطي به آنها دارد؟ مگر تيم سرمربي و سرپرست ندارد؟نمي‌دانم چرا كميته انضباطي به اين مسايل رسيدگي نمي‌كند؟

رئيس كميته داوران در مورد اظهارات حميد استيلي مبني بر اينكه از قبل به او گفته شده بود مهدوي‌كيا اخراج و استيل آذين بازنده مي‌شود، گفت: استيلي اگر راست مي‌گويد اعلام كند چه فردي در فدراسيون چنين حرفي به او زده است؟نام آن فرد را بگويد تا او را به حراست فدراسيون فوتبال معرفي كنيم.اخراج مهدوي‌كيا فشار زيادي را بر روي كهوري وارد كرده است چرا يك كمك داور بايد چنين كند و فشار زيادي را تحمل كند؟يعني اينكه فدراسيون به كهوري دستور داده كه باعث اخراج مهدوي‌كيا شود؟اين حرف‌ها بچگانه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)