مرجع خبری پرسپولیس: كارشناس مسايل حقوقي فوتبال راي محكوميت دو بازيكن پرسپوليس را غير قابل تجديد نظر خواهي دانست.

هوشنگ نصير‌زاده در مورد راي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال مبني بر محروميت عليرضا حقيقي و شيث رضايي اظهار داشت: به دليل اينكه آئين‌نامه انضباطي ما با آئين‌نامه انضباطي فدراسيون بين المللي فوتبال شبيه سازي شده است و در آئين‌نامه فيفا تاكيد شده اگر بازيكني مرتكب تخلفي شد كه داور مسابقه آن را تنبيه نكرد كميته انضباطي مي‌تواند راسا در مورد آن تصميم گيري كند.


وي ادامه داد: درگيري عليرضا حقيقي و شيث رضايي نيز چنين موردي بود. با توجه به اينكه رضايي از الفاظ نامناسب استفاده كرد و اگر داور آن را مي‌شنيد به او كارت قرمز مي‌داد به همين دليل يك جلسه محروم شد.

اين كارشناس با اشاره به محروميت سه جلسه‌اي حقيقي عنوان كرد: وي به دليل درگيري با مامور حراست در جايگاه ويژه و با توجه به اينكه در زمان درگيري ورزشگاه هنوز در حالت فعال قرار داشته و كاملا تخليه نشده بود سه جلسه محروم شده است.


نصيرزاده در مورد تجديد نظر خواهي اين آرا گفت: با توجه به اينكه طبق قوانين فيفا محروميت‌هاي زير 3 جلسه قابل تجديد نظر خواهي نيست اين راي هم قابل تجديد نظر خواهي نيست. البته كميته انضباطي مي‌تواند در شرايط خاص محروميت‌ها را به نصف كاهش دهد اما كميته انضباطي به اين دليل از عدد فرد در اين آرا استفاده كرده كه امكان كاهش دادن محروميت‌ها به نصف هم وجود نداشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)