مرجع خبری پرسپولیس : شکست استقلال در دربی 68 اتفاقات بسیاری را در آینده این باشگاه رقم خواهد زد.به نقل از یک منبع آگاه در باشگاه استقلال تلاش‌ها برای باز‌گرداندن امیر قلعه نویی در آینده وارد فاز تازه‌ای خواهد شد و عده‌ای در باشگاه استقلال به دنبال راه کاری‌هایی هستند تا زمینه بازگشت امیر قلعه نویی را فراهم کنند.

در حالی که مرفاوی قصد داشت پس از باخت مقابل پرسپولیس از سمت خود استعفا بدهد باشگاه استقلال او را منصرف کرد تا همچنان به کارش ادامه بدهد اما همکاری مرفاوی با استقلال دوام چندانی ندارد.

در حال حاضر باشگاه استقلال قصد دارد تیم را در آرامش نسبی قرار دهد تا برای بازی این هفته مقابل مس کرمان در تحت الشعاع این مساله قرار نگیرد اما واقعیت این است که تلاش‌های بسیاری برای ایجاد تغییرات در کادر فنی باشگاه استقلال صورت خواهد گرفت.

این احتمال وقتی به واقعیت نزدیک می‌شود که می‌بینیم واعظ آشتیانی پس از شکست استقلال مقابل پرسپولیس وقتی با این سوال رو به رو شد که آیا باز هم از مرفاوی حمایت می‌کنید حرفی نزد و با سکوتی معنی‌دار صحنه را ترک کرد.

سیاست واعظ آشتیانی در قبال نیمکت استقلال هم دچار تغییراتی شده و او نیز این روز ها به ایجاد شوکی اساسی روی نیمکت می‌اندیشد.البته نمی‌توان بازگشت امیر قلعه نویی به استقلال را با توجه به روابط نه چندان مطلوب دو طرف چندان آسان دانست مگر انکه پس از گذشت این چند بازی و مشخص شدن تکلیف سپاهان اتفاقات تازه‌ای رخ داده و امیر قلعه نویی و باشگاه استقلال به توافق‌های نهایی دست یافته و در خفا برای فصل بعد به توافق‌های لازم دست یابند.

 

بازگشت قلعه نویی به استقلال از آن جا محتمل به نظر می‌رسد که می‌بینیم او نیز پس از پیشنهاد باشگاه سپاهان در تمدید قرارداد فصل بعد پاسخ مثبت نداده و به نوعی منتظر اتفاقات پایان فصل وشاید مشخص شدن تکلیف باشگاه استقلال باشد.

به هر حال باید منتظر ماند ونتایج  پروژه بازگرداندن امیر قلعه نویی به استقلال را در آینده به نظاره نشست. چرا که بسیار بعید و دور از تصور به نظر می‌رسد که استقلال بتواند با مربی‌گری مرفاوی در لیگ قهرمانان آسیا به نتایج مطلوبی دست یابد و به توفیق برسد .

حتی اگر دیدید زودتر از پایان لیگ این تغییرات انجام شد چندان تعجب نکنید؛چرا که ممکن است قبل از آمدن امیر،مجید نامجو مطلق به طور موقت سر مربی استقلال شده و باشگاه منتظر بازگشت قلعه نویی و دستیارانش باشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)