مرجع خبری پرسپولیس : در آخرين مرحله از تمرين امروز علي دايي سرمربي تيم پرسپوليس ليست 18 نفره بازيكنان براي بازي فردا (سه‌شنبه) را مشخص كرد

سپس براي بازيكنان اين ليست تمرين ارسال ضربات كرنر و ضربه به سمت دروازه را در نظر گرفت و بازيكنان خارج از ليست نيز زير نظر حسين عبدي، در طرف ديگر ميدان به تمرين‌هاي حمله به سمت دروازه و ارسال سانتر از جناحين پرداختند.

اشپيتيم آرفي بازيكني بود كه خارج از ليست دايي قرار داشت و بازيكناني چون جلال اكبري، محمد پروين و محمد منصوري نيز در ليست 18 نفره حضور داشتند. عليرضا حقيقي و شيث رضايي هم به دليل محروميت از سوي باشگاه پرسپوليس بازيكنان را در سفر به بوشهر همراهي نكردند.

پرواز تيم پرسپوليس به بوشهر در ساعت 19 خواهد بود و بازيكنان با به تن كردن كت و شلوارهاي يك دست از محل تمرين عازم فرودگاه مهرآباد شدند.

علي دايي در پايان اين تمرين با تكذيب اخباري كه در برخي نشريات ورزشي مبني بر حضور احتمالي خداداد عزيزي در جمع كادر فني پرسپوليس منتشر شده بود، در اين باره گفت: اينها فقط شايعه است. من گفته‌ام كه احتمال هر همكاري‌اي بين من و خداداد در فوتبال ايران وجود دارد و مشخص نيست زمان آن چه وقت است.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا انتخاب دستيار ديگر در كادر فني پرسپوليس را به فصل آينده موكول كرده‌ايد، تصريح كرد: فعلا كه شرايط خوب است و ما تصميمي در اين باره نگرفته‌ايم. بايد ببينيم در آينده چه اتفاقاتي مي‌افتد و در صورت لزوم مربي ديگري را به جمع كادر فني پرسپوليس اضافه كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)