پرسپولیسی ها این بار استقلال را برنده داربی کوتوله ها کردند.

مرجع خبری پرسپولیس : درحالی که داربی قبل از داربی را بازیکنان تیم آبی ، از قرمزها بردند ، تصاویر بازی های نیم فصل اول و دوم نشان می دهد که آبی ها این بار از 5 بازیکن تیم قبلی قرمزها استفاده کرده اند.
قرمزها که این بار اسپانسرشان استیل آذین بوده است البته قبل از مسابقه می دانستند که قرار است بازنده باشند. این نکته ای  بود که یکی از لیدرهای پرسپولیس مدعی است از زبان محمد رجبی ، سرپرست بازی کوتوله ها شنیده است.
عباس اسماعیل بیگی در این باره می گوید:« او آمد به باشگاه و گفت از تیم قرمز ها حمایت مالی کنید اما ما گفتیم اول برنده شوید بعد ما به شما پول می دهیم.» که البته در این زمان ماجرا لو می رود:« او وقتی اصرار ما را دید گفت:« یکی از مسولان فدراسیون گفته است این بار حتما باید آبی ها برنده شوند چون اگر قرمز ها ببرند دیگر به بچه های مان اجازه بازی نمی دهند.» این گفته را البته پس از این چند خبرنگار در ارتباط با رجبی هم تائید کردند که او به ناچار مجبور شده این بار بازیکنان بهتر را در تیم آبی ها بگذارد.

اسماعیل بیگی اما از درگیری رجبی و رئیس کانون هواداران پرده بر می دارد و می گوید:« این دو درگیر شدند چون این آقا می خواست تیم قرمز رنگ را که روی لباس های شان نوشته شده بود استیل آذین ، همراه تیم به زمین بفرتد تا کنار هم عکس یادگاری بگیرند اما مسولان تیم این اجازه را به او ندادند و آقای مختاری با او درگیری پیدا کرد. »


تلاش برای گفت و گو رجبی به جایی نرسید اما عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ حرفه ای هر نوع دخالت در سرنوشت داربی قبل از داربی را تکذیب می کند. اگرچه مقایسه تصاویر دو بازی این تیم ها در داربی اول و دوم این ادعا که بازیکنان دو تیم عوض شده اند به وضوح آشکار است. حتی گلزن تیم آبی ها و کسی که پاس گل پیروزی را داده است در بازی اول در تیم قرمز بازی می کرده اند. قبل از بازی البته این شایعه وجود داشت که سرپرست مسابقه که یک طرفدار پرسپولیس است ، بازیکنان خوب را در تیم قرمز می گذارد و شاید به همین دلیل بوده است که این تغییرات را ایجاد کرده تا این بار  آبی ها پیروز بازی باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)