مرجع خبری پرسپولیس: تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم پایانی مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور با برتری مقابل ایران جوان بوشهر به مرحله بعدی صعود کرد .


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس تیم پرسپولیس تهران از ساعت 14 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه شهیدبهشتی بوشهر به مصاف ایران جوان رفت و در پایان موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.


در نیمه اول این دیدار در دقیقه 17 کریم باقری برای پرسپولیس و احتشام ساسانی در دقیقه 31 برای ایرن جوان گلزنی کردند. در دقیقه 51 از نیمه دوم هم هوارملامحمد بازیکن عراقی پرسپولیس گل برتری این تیم را به ثمر رساند. بحرینی در موقعیت تک به تک توپ هادی نوروزی را برگشت داد تا هوارملامحمد از ریباند استفاده کرده و گل دوم پرسپولیس را به وارد دروازه ایران جوان کند.

 

در دقیقه 95 مسابقه نیز داور یک ضربه پنالتی به سود تیم پرسپولیس اعلام کرد که کریم باقری کاپیتان این تیم توپ را به تیر دروازه کوبید.

 

 

نزدیک به 20 هزار نفر تماشاگر برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه شهیدبهشتی حضور یافته بودند که اثر آنها را هواداران تیم فوتبال شاهین بوشهر تشکیل می دادند که برای حمایت از تیم هم استانی خود به ورزشگاه آمده بودند.

 

پرسپولیس در مرحله بعدی جام حذفی روز جمعه 7 اسفند به مصاف برنده دیدار تیمهای آلومینیوم هرمزگان و فولاد خوزستان خواهد رفت.


ترکیب تیم پرسپولیس: میثاق معمارزاده ، سپهر حیدری ، مجتبی شیری ، ابراهیم شکوری، کریم باقری ، حسین بادامکی ، عادل کلاه کج ، هوارملا محمد(محمد منصوری) ، هادی نوروزی و محسن خلیل(مجتبی زارعی)

سرمربی: علی دایی

داور: رحیم مهرپیشه

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)