افشاگری دوباره عابدزاده: کاشانی به جای لیدر و عکاس و فیلمبردار پول مربیان را بدهد


مرجع خبری پرسپولیس: احمدرضا عابدزاده دیروز به همراه وکیل باشگاه پرسپولیس در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شرکت کرد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ریاست کمیته انضباطی نیز اظهارات طرفین را شنید تا پس از بررسی های لازم حکم خورد را اعلام کند .


اما عابدزاده پس از اینکه مسئول روابط عمومی باشگاه پرسپولیس کسانی که صحبت های این مربی سابق پرسپولیس را منتشر می کنند «دلال» خطاب کرد در مصاحبه تلویزیونی به انتقاد شدید از حبیب کاشانی و مدیریت باشگاه پرسپولیس پرداخت.


عابدزاده در مصاحبه خود گفت: مردم مرا می شناسند و می دانند فقط به دنبال حق خودم هستم نه ضربه زدن به باشگاه پرسپولیس. آقایان پس از اخراج من به جای پرداخت حق و حقوقم اذیت کردند . یک بار من را اخراج کنند و هفته بعد گفتند باید مسئول آکادمی شوی . سوال من اینجاست برای پرداخت حقوق کرانچار و دستیار خارجی اش هم گفتند باید به تیمهای پایه بروی؟


این پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: متاسفانه در رسانه ها گفته اند عابدزاده برای دعوا به باشگاه پرسپولیس آمده و قصد بردن کامپیوترهای باشگاه را داشته است! من چندین روز به باشگاه مراجعه کردم اما حتی یک نفر برای پاسخ گویی به من در باشگاه حضور نداشت آن وقت این داستان ها از کجا درست می شود؟


عابدزاده افزود : اطرافیان آقای کاشانی که این تهمت ها را به من می زنند باید بدانند من فقط به عشق مردم کارم را انجام می دادم و همیشه اولین نفر بر سر کارم حاضر می شدم و یک ساعت دیرتر از همه میرفتم و این گونه مزد زحماتم را می دهند. آقای کاشانی به جای پرداختن میلیون ها تومان پول بیت المال به لیدرها و اطرافیانش برای اینکه تشویقش کنند و از وی فیلم و عکس تهیه کنند بهتر است حق و حقوق بازیکنان و مربیان را پرداخت کند.


وی افزود: به نظر من این کارهایی که آقای کاشانی انجام می دهد بیشتر برای شهرت پیدا کردن وی است نه خدمت به باشگاه پرسپولیس. هیچ کدام از مدیران با این کارها نتوانستند بیشتر از یک سال ماندگار شوند و تنها مهندس عابدینی بود که شش سال در باشگاه پرسپولیس کار کرد.


عابدزاده در پایان گفت: 20 روز است برای دریافت 160 میلیون تومان طلبم من را سر کار گذاشته اند اما مسئولان باشگاه فقط مشغول مصاحبه و داستان سازی در رسانه ها هستند.


انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)