به مقام قهرمانی هم فکر میکنیم/ با بازی همیشگی مان مقاومت را می بریم

مرجع خبری پرسپولیس: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر از این به بعد در شأن پرسپولیس بازی کنیم، می‌توانیم حتی به مقام قهرمانی برسیم و ما فقط به فکر رسیدن به این مهم هستیم.

گفتگو با سپهر حیدری مدافع باتجربه تیم فوتبال پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید:

*وضعیت پرسپولیس چطور است؟
– خوشحالم که در 4 بازی اخیر برنده بودیم البته این این 4 بازی شروع کار خوب ما بود. در گذشته آنقدر امتیاز از دست دادیم که فقط به فکر جبران امتیازات از دست رفته هستیم. هدف ما فقط رسیدن به مقام قهرمانی است هرچند رسیدن به این امر مهم سخت است.

*در مورد قهرمانی پرسپولیس خیلی امیدوارانه حرف می‌زنی؟
– اتفاقا در حین تمرین هم با بازیکنان در این خصوص خیلی صحبت کردیم هرچند رسیدن و فکر کردن به قهرمانی خیلی سخت است اما غیرممکن نیست. خدا هواداران پرسپولیس را خیلی دوست دارد بنابراین رسیدن به این خواسته دور از دسترس نیست.

*اما قبول کن که رسیدن به این خواسته کمی دور از ذهن است؟
– من کاری به این حرفها ندارم. در اینکه سپاهان مربی و بازیکنان بزرگی در اختیار دارد شکی نیست. این تیم دارای تشکیلات بسیار منظمی است و واقعا سپاهان تیم بسیار حرفه‌ای است اما از زمانی که دایی به پرسپولیس پیوسته به تیم شخصیت و انگیزه داده و تمرینات دارای تنوع بسیاری شده

در حال حاضر با حضور دایی غرور در پرسپولیس جایی ندارد واین یک حسن بزرگ برای تیم ما است. ما آنقدر امتیاز از دست دادیم که باید خاطر دل هوادارانمان از این به بعد 3 امتیازات را از آن خود کنیم.

*بازی با مقاومت را چطور ارزیابی می‌کنی؟

– مقاومت در 3 بازی گذشته خود شکستهای سنگینی را متحمل شده اما آن را باید جزو بدشانسی‌های این تیم به شمار آورد وگرنه این ناکامی‌ها را نباید به حساب افت مقاومت ثبت کرد. آنها تیم بسیار خوبی هستند و سرمربی جوان و بسیار خوبی را دارند البته همه می‌دانند که زمین حافظیه شرایط چندان مساعدی ندارد و ما اگر می‌خواهیم سپاسی را شکست دهیم باید اندازه آنها در زمین بدویم. مطمئن باشید اگر خودمان باشیم می‌توانیم برنده این دیدار شویم.

*هدفتان در جام حذفی چیست؟

– همانطور که اشاره کردم من در مورد کسب جام توسط پرسپولیس خیلی امیدوارم. ما 12 مانع داریم که اگر می‌خواهیم امیدوار باشیم باید هر 12 مانع را با پیروزی پشت سر بگذاریم. از این به بعد فقط باید ببریم و اصلا شکست نخوریم.

*در مورد قرعه پرسپولیس در جام حذفی نظرت چیست؟

– معتقدم سخت‌ترین قرعه به نام ما افتاده است اما تلاش می‌کنیم موفق باشیم.

*دفاع پرسپولیس بعد از مدتها عملکرد خوبی را از خود بر جای می‌گذارد. نظرت در این خصوص چیست؟

– یکی از مهم‌ترین کارهای علی دایی این بود که ثبات را در تیم به وجود آورد. وی ترکیب خط دفاع را به خوبی شناخته و از وقتی وی به پرسپولیس آمده جابجایی در این پست کمتر شده و همین باعث موفقیت پرسپولیس در 4 بازی اخیر شده است.

*باتوجه به حضورت در ذوب‌آهن، دربی اصفهان را چطور می‌بینی؟

– شخصا دوست دارم ذوب‌آهن برنده دربی شود، زیرا تیم سابقم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)