مرجع خبری پرسپولیس : در دقايق پاياني بازي مقاومت و پرسپوليس هواداران شيرازي سرمربي تيم اميد را مورد تشويق قرار دادند.

هواداران تيم مقاومت سپاسي كه از نتايج هفته هاي اخير تيم خود ناراحت هستند در دقيقه 87 در حالي كه مقاومت 2 بر صفر عقب بود، غلامحسين پيرواني، سرمربي اسبق تيم مقاومت را مورد تشويق قرار دادند.

* هواداران تيم پرسپوليس در دقايق پاياني به شدت علي دايي را مورد تشويق قرار دادند.

 

*دو ساعت مانده به آغاز دیدار تیمهای پرسپولیس تهران و مقاومت سپاسی شیراز و از ساعت 12 ظهر درب‏های ورزشگاه حافظیه بسته شد.

*در حالی که بیش از دو ساعت به آغاز دیدار تیمهای پرسپولیس و مقاومت در ورزشگاه حافظیه باقی مانده بود با حضور بیش از 20 هزار تماشاگر ظرفیت ورزشگاه تکمیل شده و از ورود هواداران باقی مانده جلوگیری به عمل آمد.


 

*اکثر سکوهای ورزشگاه را طرفداران تیم پرسپولیس در شیراز به رنگ قرمز درآورده اند.

 

* یک ساعت قبل از آغار مسابقه بازیکنان تیم پرسپولیس برای گرم کردن وارد زمین چمن شده و به شدت مورد تشویق تماشاگران قرار گرفتند. دیدار تیمهای پرسپولیس و مقاومت در ادامه مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت 14و 30 دقیقه امروز به قضاوت یداله جهانبازی آغاز خواهد شد.

در دقايقي از بازي تماشاگران مقاومت شعار “مدير بي‌لياقت” را خطاب به مدير باشگاه مقاومت سر‌دادند.

در حالي كه هيات فوتبال استان فارس اعلام كرده بود براي اين ديدار 15 هزار بليت به فروش مي‌رسد، جمعيتي بالغ بر 30 هزار نفر در ورزشگاه حاضر شدند، در حالي كه تعداد زيادي نيز با در دست داشتن بليت نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

 

علي دايي در طول بازي بارها توسط تماشاگران پرسپوليس مورد تشويق قرار گرفت.

 

مديركل تربيت بدني فارس به همراه دو تن از معاونان وي نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

 

جايگاه خبرنگاران نيز مملو از افراد غير مرتبط با رسانه بود.

يابد و در خطر سقوط قرار گيرد.

* از يک روز پيش از آغاز بازي، بليت هاي اين ديدار در گيشه هاي مخصوص ورزشگاه حافظيه در اختيار علاقه مندان قرار گرفت.
* اين بازي همچون ديدارهاي گذشته تيم هاي پرسوليس و استقلال در شيراز با استقبال خوبي رو برو شد به طوري که نيم ساعت مانده به شروع بازي به دليل اذهام جمعيت درب هاي ورزشگاه باز شد و بسياري از تماشاگران به صورت ايستاده و از پشت فنسه ها بازي را تماشا کردند.
* عده اي از تماشاگران نيز در حالي که بليت در دست داشت نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.
* تعداد تماشاگران تيم پرسپوليس نسبت به تيم ميزبان بيشتر بود.
* به دليل ازدحام تماشاگران در جلو درب ويژه ورودي ورزشگاه، مدير کل تربيت بدني فارس به سختي وارد ورزشگاه شد. ضمن اين که قادري نماينده شيراز در مجلس نيز نتواست وارد ورزشگاه شود و ترجيح داد از تلويزيون اين ديدار را تماشا کند.
* معاونين اداره کل تربيت فارس و تني چند از ديگر مسولان نيز در جايگاه حضور يافتند.
* برخي تماشاگران هم با دردست داشتن بليت ويژه نتواستند وارد ورزشگاه شوند.
* از دقيقه 75 بازي عده اي از تماشاگران ميزبان به تشويق غلام پيرواني سرمربي سابق اين تيم و تيم ملي اميد پرداختند.
* تيم مقاومت در اين بازي 9 کرنر و تيم پرسپوليس هم چهار کرنر بدست آورد.
* هر دو تيم سه تعويض خود را در نيمه دوم انجام دادند، بدين ترتيب که در تيم مقاومت محمد رضا پورمند، مهدي نظري و ايمان موسوي بجاي مهرداد کريميان، شهرام گودرزي و مهدي نظري بازي کردند.
* محمد مهدي نظري بازيکن تيم مقاومت که در دقيقه 58 بازي به جاي گودرزي به ميدان آمده بود در دقيقه 84 جاي خود را به ايمان موسوي زننده تنها گل مقاومت، داد.
* محسن زارعي، اشپتين آرفي و سامان آقا زماني هم بازيکنان تعويضي تيم پرسپوليس بودند که به جاي محمد منصوري، تياگو فراگا و هادي نوروزي بازي کردند.
*‌ سپهر حيدري، ابراهيم شکوري و محمد منصوري از تيم پرسپوليس و سيامک کوهنورد از تيم مقاومت بازيکنان اخطاري اين بازي بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)