پرسپوليس را به جايگاه واقعي‌اش‌ مي‌رسانم

مرجع خبری پرسپولیس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی سختی پیروز شدیم که نیمه اول آن متعلق به تیم ما و نیمه دوم را مقاومت بهتر بازی کرد.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس علی دایی پس از پیروزی تیمش مقابل مقاومت سپاسی گفت: پیش بینی می کردیم با توجه به میزبانی مقاومت و شرایط بد زمین بازی سختی را در پیش رو خواهیم داشت و با برنامه وارد شدیم و توانستیم به هدفمان یعنی کسب سه امتیاز برسیم.

 

وی افزود: در نیمه اول به تمام اهداف خود رسیدیم و شروع به اداره بازی کردیم و تیم مقاومت هم با توجه به عقب افتادن در زمین خودی رو به بازی هوایی آورد که تا آخرین دقیقه مسابقه به نتیجه نرسید و سرانجام با یک گل خورده توانستیم پیروز از زمین خارج شویم.

 

دایی با اشاره به حضور پرشور هواداران پرسپولیس در این بازی گفت: من از هوادارانمان تشکر میکنم که از ساعت ها قبل از سراسر استان فارس برای حمایت از ما به ورزشگاه آمدند و مزد حمایت خود را هم گرفتند.

 

 

سرمربی پرسپولیس با تمجید از عملکرد میثاق معمارزاده در خصوص شرایط مسابقه ادامه داد: با توجه به شرایط نامساعد زمین حافظیه هدف ما کسب سه امتیاز بود . تیم مقاومت پس از عقب افتادن رو به بازی هوایی آورد که عملکرد خوب میثاق معمارزاده مانع از به نتیجه رسیدن اهداف آنها شد.

 

وی درباره بازیکنان پرسپولیس گفت: ما در طول هفته روی نقاط ضعف تیم حریف کار کرده بودیم و در نیمه اول توانستیم روی همان نقاط ضربه خود را به حریف بزنیم . در طول هفته گذشته تمام 28 بازیکن ما در تمرینات عالی ظاهر شده بودند و دست من برای انتخاب 11 نفر در این بازی کاملا باز بود و غیبت هوارمحمد و بادامکی را  سایر بازیکنان جبران کردند.

 

علي دايي درباره سئوال يكي از خبرنگاران در شیراز مبني بر اينكه معمارزاده روز خوبي را سپري كرد و آيا در بازي‌هاي آينده قصد دارد از عليرضا حقيقي استفاده كند يا خير گفت: ظاهرا شما مطلع نيستيد چه اتفاقاتي مي‌افتد. مي‌گويي معمارزاده امروز خوب بود و از بازي حقيقي سئوال مي‌پرسي. معمارزاده امروز در سطح استانداردهاي بين‌المللي يك گلر كار كرد.

وي همچنين در جواب به پرسش يكي ديگر از خبرنگاران كه پرسيده بود فكر نمي‌كنيد تعويض سوم پرسپوليس زود انجام شد گفت: شما مي‌خواهيد از بازي‌هاي آينده جاي من مربيگري كن.

 

دایی در پایان در خصوص هدف گذاری وی برای مسابقات آینده پرسپولیس گفت: 7 هفته ديگر بازي باقي مانده و تلاش مي‌كنيم در اين مدت همه امتيازات را بگيريم. كاري به تيم‌هاي ديگر نداريم. سعي دارم پرسپوليس را با اين همه هوادار به جايگاه واقعي‌اش برسانم. ‌ممكن است در اين 7 هفته اتفاقاتي رخ دهد كه ما به اين مسئله اميدوار هستيم. ما تمام مسابقات را جدی خواهیم گرفت و هدفمان بالا آمدن در لیگ برتر و رسیدن به قهرمانی جام حذفی است و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف به کار خواهیم گرفت.

انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)