مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان پرسپوليس گفت: هرچقدر سهم در برد پرسپوليس در شيراز داشتم را به خانواده‌ام تقديم مي‌كنم.

ميثاق معمارزاده  پس از برتري 2 بر يك برابر مقاومت سپاسي اظهار داشت:‌ پس از شكست تلخ مقابل شاهين بوشهر فشارهاي زيادي را تحمل كردم و اين اتفاق روي خانواده من مخصوصا پدر و مادرم نيز تأثير زيادي گذاشته بود به همين دليل شرمنده آنها شده بودم.
وي افزود: حالا كه توانستم به لطف خدا قسمتي از روز تلخ مقابل شاهين بوشهر را جبران كنم هرچقدر سهم در برد مقابل مقاومت سپاسي دارم را به خانواده‌ام مخصوصا پدر و مادرم كه دلسوزانه براي من زحمت كشيده‌اند تا از لحاظ روحي و رواني در شرايط ايده‌آلي قرار گيرم تقديم مي‌كنم.

معمارزاده ادامه داد: همانطور كه تصور مي كرديم بازي بسيار سختي را برابر تيم مقاومت كه بسيار جنگنده بود برگزار كرديم اما خوشبختانه به هدف خود يعني گرفتن 3 امتياز با تلاش كليه بچه ها رسيديم.


معمارزاده يادآور شد: طبيعي است در دقايق پاياني نيمه دوم مقاومت كه دوست نداشت در خانه خود بازنده شود و در خطر سقوط از ليگ برتر قرار گيرد دست به هر كار مي‌زد تا دروازه پرسپوليس را باز كند. امروز خط دفاعي پرسپوليس و ساختار دفاعي ما نمره خوبي گرفت. البته اي كاش گل غافلگير كننده دقيقه 90 را از حريف دريافت نمي كرديم. اميدوارم اين برد براي ما روحيه‌اي ايجاد كند تا همچنان به دنبال اين باشيم كه به رتبه‌هاي بالاي جدول ليگ برتر برسيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)