دايي: در اين بازي به هدفمان رسيديم/ هم به لحاظ فني و هم به لحاظ روحي پيشرفت داشتيم

مرجع خبری پرسپولیس : پس از پيروزي برابر مقاموت فارس علي دايي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در گفت و گويي با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس به سوالات ما پاسخ داد.

بازي را چطور ديديد؟
بازي خوبي بود و هر دو تيم موقعيت هاي زيادي را از دست دادند. دو نيمه متفاوت داشتيم. نيمه اول براي پرسپوليس كه توانستيم از موقعيت ها استفاده كنيم و در كل به هدف مان رسيديم.اما در نيمه دوم چون حريف در زمين خودش دو گل عقب بود رو به توپ هاي بلند آورد و مجبور شديم كمي عقب بنشينيم و در مجموع به هدف خود رسيديم.


بعد از باخت از شاهين اعلام كرديد كه تيم متحول مي شود آيا منظور شما تحول فني بود يا روحي؟

كارشناسان بايد نظر دهند. ولي من معتقدم هم به لحاظ روحي و هم به لحاظ فني پيشرفت خوبي داشتيم و بچه ها ثايت كردند كه هر روز تيم بهتري مي شوند ولي هنوز راه زيادي در پيش داريم.

در مورد قهرماني، هنوز اميد داريد؟
نا اميد نيستيم و هفت بازي ديگر پيش رو داريم. تمام تلاش خودمان را مي كنيم كه امتيازات ديدار ها را از آن خود كنيم. بزرگ ترين هدف ما اين است كه سهميه آسيا را بگيريم. پرسپوليس و هوادارانش لياقت اين را دارند كه سال ديگر در جام باشگاه هاي آسيا حاضر باشند. در خصوص قهرماني هم معتقدم تا روز آخر هيچ مقامي براي هيچ تيمي قطعي نيست.

معمارزاده روز نسبتا خوبي داشت، نظر شما چيست؟
ميثاق امروز واكنش هايش بيشتر از استاندارهاي بين المللي بود، از او كاملا راضي ام ولي اين نكته را هم بايد مدنظر داشته باشيم كه هر سه دروزاه بان ما خوب هستند و هر سه از بهترين هاي ليگ.

در اين ديدار  گل هاي راه دور را شاهد بوديم تمرين ويژه اي را براي اين گونه ضربات داشتيد؟
طبق آناليزي كه انجام داده بوديم به اين نتيجه رسيديم كه دروزاه بان مقاومت روي ضربات راه دور و سانتر از جناحين مشكل خواهد داشت كه خوشبختانه همين طور هم شد و ما به هدفمان رسيديم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)