مرجع خبری پرسپولیس : پس از اینکه فرید زرینه سرپرست کادرپزشکی پرسپولیس روز قبل طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که هوارملامحمد مصدوم نیست، پزشک کلینیک باشگاه پرسپولیس نیز این موضوع را تأیید کرد.

هوارملامحمد در تمرینات دیروز پرسپولیس هم غایب بود که ناراحتی علی دایی را به دنبال داشت. البته او عنوان کرد که در کلینیک باشگاه حاضر شده تا به فیزیوتراپی بپردازد.

 

دکتر سودی پزشک کلینیک اظهارات وی را تایید کرده و می‌گوید: هوار ملامحمد دیروز در کلینیک حاضر شد و من او را مورد معاینه قرار دادم. نظر شخصی و پزشکی من این است که هوار مشکلی برای مسابقه نداشت و می‌تواست مقابل مقاومت سپاسی به میدان برود. به نظر من مصدومیت این بازیکن طوری نبود که حتی در تمرین هم غایب باشد چه برسد به مسابقه.

 

حال با توجه به اینکه دو پزشک پرسپولیس عدم مصدومیت هوارمحمد را تأیید کرده اند، باید منتظر شد و دید واکنش باشگاه در این روال چه خواهد بود.

 

 

یکی از مسئولین پرسپولیس اعلام کرده که فعلا تا این لحظه قصد برگزاری جلسه کمیته انضباطی در مورد هوار و محرومیت وی را ندارند اما آنها اعلام کردند که تا فردا منتظر گزارشات کادر پزشکی پرسپولیس هستند و اگر نظر پزشکان نیز قانع‌کننده باشد کمیته انضباطی برگزار و در مورد هوار تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)