مرجع خبری پرسپولیس : مرجع خبری پرسپولیس: تمام آنچه که در 24 ساعت گذشته بر باشگاه پرسپولیس گذشت را مرور می کنیم در چند خط به روایت مرجع خبری پرسپولیس ، با ما همراه باشید:


* برنامه‌هاي تمريني پرسپوليس در اسفندماه ديروز از سوي علي دايي تنظيم شد تا توسط خوردبين در اختيار سرخپوشان قرار بگيرد.

* قرار بود پرسپوليسي‌ها ساعت 20 جمعه شب به تهران برگردند كه پرواز آنها با تاخير دو ساعته انجام شد.

* بعد از ريكاوري ديروز سرخپوشان، تمرين تيم براي يك روز تعطيل شد و صبح فردا دوباره از سر گرفته مي‌شود.

* احمدرضا عابدزاده گفته كه در سفر قبلي پرسپوليس به اصفهان و براي بازي با سپاهان، 8 ميليون براي تيم هزينه كرده و حالا هم مشغول جمع‌آوري ليستي از اين دست هزينه‌هاست تا در اختيار رييس سازمان تربيت بدني قرار بدهد. اين درحالي است كه باشگاه از رسانه‌اي كردن قرارداد عابدزاده منصرف شده و كاشاني هم تصميم گرفته در قبال صحبت‌هاي او سكوت اختيار كند.

*بابت قسط اول قرارداد بابك معصومي مربي تيم فوتسال پرسپوليس، اين هفته مبلغ 15 ميليون تومان به او پرداخت مي‌شود.

 

* اين بار برخلاف هفته‌هاي گذشته، پاداش 400 هزار توماني پيروزي برابر ايرانجوان به جاي اردوي قبل از بازي، پيش از بازگشت به تهران در اختيار بازيكنان قرار گرفت و پاداش برد مقاومت هم آخر هفته به آنها پرداخت مي‌شود.

*ميثاق معمارزاده، محسن خليلي و تياگو فراگا به عنوان بهترين‌هاي پرسپوليس در بازي با مقاومت انتخاب شدند و پاداش‌هاي 250 هزار توماني خود را قبل از بازي اين هفته جام حذفي مي‌گيرند.

*داستان كشدار هيات مديره پرسپوليس و انتخاب مديرعامل همه را خسته كرده. البته سعيدلو اين همه تاخير در معرفي اعضاي جديد هيات مديره را گذاشته به حساب بررسي بيشتر و انتخابي بهتر كه حداقل يكي دو فصل دوام بياورد اما اين را هم تاكيد كرده كه مديرعامل جديد قرار است از درون هيات مديره انتخاب شود و نه خارج از آن. هر چه هست، پرسپوليس ديگر فرصت چنداني براي از دست دادن ندارد چرا كه AFC تنها تا دهم اسفند به باشگاه‌هاي ايراني مهلت داده كه مدارك خود را همراه با مشخصات چارت مديريتي‌شان به مقر اين كنفدراسيون اعلام كنند. شايد اين بار ضرب‌الاجل AFC باعث شود كه بالاخره هيات مديره جديد پرسپوليس را ببينيم.


* حسین هدایتی که می خواهد به هر شکل ممکن طفل سه ساله اش را در قد و قواره پرسپولیس نشان دهد در حال تهیه مقدمات ساخت فیلمی با عنوان مردان استیل آذین است!


* باشگاه پرسپولیس با وجود صحبت قبلی کفاشیان مبنی بر اینکه پاداش برد دربی معنوی است و فعلا فدراسیون بودجه‌ای برای تیم برنده دربی در نظر نگرفته است، همچنان به دنبال گرفتن پاداش برد مقابل استقلال است.


* پس از اینکه فرید زرینه سرپرست کادرپزشکی پرسپولیس روز قبل طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که هوارملامحمد مصدوم نیست، دکتر سودی پزشک کلینیک باشگاه پرسپولیس نیز این موضوع را تأیید کرد.


* کمیته داوران اسامی داوران قضاوت کننده در رقابتهای جام حذفی را اعلام کرد و شاهین حاجی بابایی قضاوت مسابقه پرسپولیس و آلومینیوم را بر عهده خواهد داشت.


* محسن خلیلی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با کسب اجازه از کادر فنی ،سفر یک روزه ای را به مشهد مقدس داشت.

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)