كاظميان: به خاطر حرف‌ و حديث‌ها به تمرين پرسپوليس نرفتم
مرجع خبری پرسپولیس : خوشبختانه پرسپوليس نتايج خوبي گرفته و با 5 برد متوالي در شرايط مطلوبي به سر مي‌برد. در چنين شرايطي اگر به تمرين پرسپوليس مي‌رفتم ممكن بود حرف و حديث يا حاشيه‌هايي به وجود مي‌آمدهمچنين دوستي با علي كريمي در تمرين تيم استيل آذين حاضر شدم.»
كاظميان  افزود: «پس از اينكه قرارم را با تيم عجمان فسخ كردم چند هفته‌اي به شكل انفرادي تمرين مي‌كردم و پس از پيوستن به تيم الامارات نيز تنها سه جلسه با اين تيم تمرين كردم. به همين دليل چون مدت‌ها بود در سالن بدنسازي تمرين مي‌كردم نياز بود كه تمريناتم را در زمين چمن انجام دهم و به همين دليل امروز با تيم استيل آذين به تمرين پرداختم.»



كاظميان در ادامه گفت:«پس از پيروزي الامارات مقابل عجمان سرمربي تيم به ما استراحتي چند روزه داد و من نيز از اين فرصت استفاده كردم و به تهران آمدم و روز جمعه به امارات برمي‌گردم تا در دور جديد تمرينات تيم شركت كنم.»


كاظميان درباره عدم حضور در تمرين پرسپوليس گفت:«خوشبختانه پرسپوليس نتايج خوبي گرفته و با 5 برد متوالي در شرايط مطلوبي به سر مي‌برد. در چنين شرايطي اگر به تمرين پرسپوليس مي‌رفتم ممكن بود حرف و حديث يا حاشيه‌هايي به وجود مي‌آمد و من به همين دليل به واسطه دوستي ديرينه با علي كريمي به تمرين تيم استيل آذين رفتم.

كاظميان درباره عدم حضور در تمرين پرسپوليس به خاطر مشكلاتش با علي دايي گفت:«برخلاف شايعات هيچ مشكلي با علي دايي ندارم و دليل عدم حضورم در پرسپوليس به هيچ عنوان هيچ ربطي به اين موضوع ندارد.»


كاظميان درباره شايعه مذاكره‌اش با تيم استيل آذين گفت:«زماني كه از تيم عجمان جدا شدم با هيچ تيم ايراني مذاكره‌اي نداشتم. در اين ميان فقط دو تن از دوستانم پيغام مديران باشگاه فولاد و استيل آذين را به من اطلاع دادند و پاسخ من نيز اين بود كه از قصد بازگشت به ايران را ندارم و قرار است با تيم‌هاي اماراتي قرارداد ببندم.»


كاظميان درباره اينكه براي فصل آينده چه تصميمي دارد گفت: «من قصد دارم به فوتبالم در امارات ادامه بدهم و به همين دليل اظهار نظري نيز نمي‌كنم. اما هر وقت كه به ايران برگردم بدون ترديد در پرسپوليس بازي خواهم كرد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)