مرجع خبری پرسپولیس: تمام آنچه که در 24 ساعت گذشته بر باشگاه پرسپولیس گذشت را مرور می کنیم در چند خط به روایت مرجع خبری پرسپولیس ، با ما همراه باشید:

 

* باشگاه هنوز به دنبال پاداشي است كه فدراسيون قولش را داده بود. در اين‌باره مكاتبه‌هايي با سازمان تربيت بدني هم صورت گرفته و پرسپوليسي‌ها اميدوارند كه با وساطت مسوولان سازمان بتوانند پاداش برد دربي را از فدراسيون بگيرند.

* به گفته عباس عليپور، مبلغ قرارداد علي دايي با باشگاه به طور قطع هفته آينده مشخص و اعلام خواهد شد.

*تعدادي از پيشكسوتان پرسپوليس در تماس با دايي توصيه‌هايي فني را به او گوشزد كرده و از سرمربي پرسپوليس خواسته‌اند كه تمرين‌هاي سبك‌تري را براي بازيكنان در نظر بگيرد تا باعث مصدوميت‌شان نشود.

*طبق همان نذر هميشگي، محسن خليلي كه در شيراز براي پرسپوليس گل زده بود روز شنبه را از كادر فني مرخصي گرفت و سفري يك روزه به مشهد داشت.

 

* وسلي برزيليا از آپارتماني كه باشگاه به تازگي در اختيارش گذاشته ناراضي است و قصد دارد امروز نارضايتي‌اش را با خوردبين در ميان بگذارد.

* بعد از اعلام آمادگي وزارت امور خارجه براي حمايت از پرسپوليس و استقلال در پرونده شكايت آلفا، باشگاه پرسپوليس گزارشي دقيق از اين پرونده و روند آن از ابتدا تا امروز را آماده كرده و ظرف دو روز آينده آن را در اختيار وزارت امور خارجه قرار خواهد داد.

* اعتراض آرفي به بازي‌اش در پست هافبك راست در بازي با مقاومت به گوش علي دايي رسيده و او قصد دارد امروز در اين‌باره با اشپيتيم صحبت كند.

 

قرار است در اوایل هفته آینده جلسه مهمی بین کاشانی و سعیدلو برگزار شود. این جلسه در مورد کمک سازمان به پرسپولیس است همچنین کاشانی در این جلسه می‌خواهد تکلیف اعضای هیأت مدیره به زودی مشخص شود

 

* هوار ملا محمد كه در روزهاي اخير شايعات زيادي مبني بر عدم حضور او در ديدار مقابل مقاومت و تمرينات پرسپوليس وجود دارد، امروز در تمرين حاضر شد. وي قبل از شروع تمرين به مدت 10 دقيقه با دايي صحبت كرده و سپس اجازه حضور در تمرينات را كسب كرد.

 

* پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مصدومیت محسن خلیلی در تمرین امروز احتمالا خطرناک است و میزان آن پس از مشخص شدن نتیجه MRi اعلام خواهد شد.


* هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود مصدومیت نمی دانم چرا زرینه می گوید مصدوم نیستم.حتي علي دايي نيز در جريان اين موضوع قرار داشت.  تنها دليل بازي نكردنم آسيب ديدگي بود و از اين بابت كار خوبي كردم كه مقابل مقاومت به ميدان نرفتم، چون با اين كار پرسپوليس ضربه مي‌خورد. به هيچ وجه پرسپوليس را به پول نمي‌فروشم، اما به كاشاني و دايي اطمينان دارم و گفته‌ام مقداري پول من را زودتر پرداخت كنند.


* سرمربي پرسپوليس گفت: نتيجه نگرفتن و بركناري من از تيم ملي دلايلي دارد كه طوماري نانوشته است و به زودي آن‌ها را بازگو خواهم كرد.


* جواد کاظمیان هافبک پیشین تیم های فوتبال الشباب، الشعب و عجمان امارات که به تازگی به تیم الامارات ملحق شده امروز در تمرین استیل آذین حضور پیدا کرد.

 

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)