اگر من مدیر پرسپولیس نبودم قطبی بازیکنان را دعوت می کرد

مرجع خبری پرسپولیس: سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه انتقاداتش از دعوت نشدن بازیکنان شایسته این تیم به تیم ملی گفت: افشین قطبی به این دلیل که یک بازیکن به او سلام نکرده، وی را در فهرست تیم ملی قرار نداده است.

 

حبیب کاشانی که پنجشنبه شب در حاشیه اردوی پرسپولیس انتقاداتی را از فهرست جدید تیم ملی مطرح کرده بود، در حاشیه دیدار تیم های پرسپولیس و آلومینوم نیز افزود: قبل از این که بنده به پرسپولیس بیایم میثاق معمارزاده و محسن خلیلی که دوران نقاهت را سپری می کردند و در شرایط مطلوبی قرار نداشتند به اردوی تیم ملی دعوت می شدند اما حالا که در اوج هستند دعوت نمی شوند.

 

وی ادامه داد: تصور می کنم افشین قطبی به خاطر مشکلاتی که با من دارد و یا شاید هم به خاطر اینکه فلان بازیکن به او سلام نکرده است، بازیکنان پرسپولیس را به اردوی تیم ملی دعوت نکرده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: شک نداشته باشید اگر فرد دیگری مدیریت باشگاه پرسپولیس را برعهده داشت این بازیکنان به اردوی تیم ملی دعوت می شدند و مشکلی هم در این زمینه وجود نداشت.

 

وی سپس به انتقاد از علی کفاشیان در پرداخت نکردن پاداش پیروزی در شهرآورد تهران برابراستقلال اشاره کرد و گفت: آقای کفاشیان قبل از دیدار با استقلال اعلام کرد که به تیم برنده پاداش ویژه ای پرداخت می شود اما حالا که ما برده ایم اعلام کرده که شوخی کرده است. می خواهم از ایشان بپرسم مگر فوتبال و رسانه ها جای شوخی کردن است؟ اگر استقلال هم این بازی را می برد بازهم پاداشش را پرداخت نمی کردند؟

 

کاشانی ادامه داد: ایشان عنوان کرده اند که فدراسیون فوتبال پول ندارد. اگر ندارد بیایند با شهامت در رسانه ها اعلام کنند که پول نداریم. آقای کفاشیان همه چیز را در فوتبال به شوخی گرفته است و حرف هایی را که می زند عمل نمی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)