انتقاد دایی از فهرست تیم ملی:بازیکن ما را با ویلچر و عصا به تیم ملی می‌بردند/ توقع بیشتری نداشتم


مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از تنها یک بازیکن این تیم به اردوی تیم ملی گفت: زمانی بازیکن ما را با عصا و ویلچر به اردوی تیم ملی می بردند اما حالا که در اوج آمادگی قرار دارند و تیم شان برنده می شود، آنها را دعوت نمی کنند.

علی دایی که پس از پیروزی 3 بر یک عصر جمعه تیمش برابر آلومینیوم هرمزگان در رقابتهای جام حذفی با خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: من به نظر کادر فنی تیم ملی احترام می گذارم اما انتظاری بیش از این از این آقایان نداشتم.

وی ادامه داد: زمانی بازیکنان ما را با عصا و ویلچر به اردوی تیم ملی می بردند اما حالا که 6 پیروزی پشت سرهم کسب کرده ایم و همه بازیکنانم در اوج آمادگی هستند به تیم ملی دعوت نمی شوند. البته اگر بیش از یک بازیکن از پرسپولیس به اردو دعوت می شد باید تعجب می کردیم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه خاطرنشان کرد:

 

البته بازیکنان ما حرفه ای هستند و آنقدر تلاش می کنند تا به حق شان برسند. اما باید بگویم که فوتبال این مملکت متعلق به تک تک بازیکنان است و این نیست که همیشه دست یک نفر بماند.

علی دایی ادامه داد: از قبل می دانستم که می خواهند از پرسپولیس فقط یک بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کنند. همانطور که گفتم اگر بیشتر از یک بازیکن دعوت می کردند باید تعجب می کردیم. آقایان باید بدانند که خدمت کردن به پرسپولیس که 30 میلیون هوادار دارد کمتر از خدمت در تیم ملی نیست با این حال همه بازیکنان آرزو دارند در لباس تیم ملی به فوتبال کشورشان خدمت کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه انتقاداتش بر روند فعلی تیم ملی تصریح کرد: متاسفانه امروز عده ای کوته فکر در فوتبال حضور دارند که دنبال برخی منافع هستند و برخی مسائل را باب کرده اند. فعلا صلاح نمی بینم در شرایط فعلی بیش از این در مورد تیم ملی صحبت کنم.

وی در مورد دیدار تیمش برابر آلومینیوم هرمزگان نیز گفت: در نیمه اول به هیچ عنوان از عملکرد بازیکنانم راضی نبودم با این حال با فوتبالی منطقی به سه گل دست یافتیم. اما در نیمه دوم فوتبال بهتری را به نمایش گذاشتیم اما نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم.

علی دایی در مورد رویارویی با تیم پتروشیمی تبریز گفت: شناختی از این تیم ندارم اما ما در ابتدا به فولاد فکر می کنیم و بعد از دیدار با این تیم به پتروشیمی می اندیشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه از روند رو به رشد تیمش ابراز رضایت کرد و گفت: باید دست در دست هم دهیم و تیمی بسازیم که شایسته میلیونها هوادار این تیم باشد. امیدوارم در ادامه نیز بتوانیم به این پیروزیها تداوم ببخشیم.

علی دایی درمورد جدایی جبیب کاشانی از پرسپولیس نیز گفت: اینها شایعاتی است که از سوی رسانه ها مطرح می شود چنین خبری صحت ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)