حضور دایی باعث افزایش انگیزه بازیکنان شده/شنبه در جلسه کمیته انضباطی تکلیف عابدزاده روشن می شود


مرجع خبری پرسپولیس: سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: اتحاد تيمي و همدلي بازيكنان مهمترين عامل روند صعودي تيم است.


حبيب كاشاني بعد از پيروزي 3 بر يك مقابل آلومينيوم هرمزگان درباره دلايل تحول پرسپوليس و روند صعودي اين تيم اظهار داشت: اتحاد تيمي و همدلي بازيكنان مهمترين عامل روند صعودي پرسپوليس است.  حضور علي دايي در راس كادر فني تيم پرسپوليس باعث شده است تا بازيكنان با روحيه و انگيزه مضاعفي به مصاف حريفان خود بروند.

وي درباره انتخاب هيأت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: چهارشنبه جلسه‌اي با سعيدلو داشتم و در آن در اين مورد تصميم‌گيري شد. نظر نهايي در اين باره با سعيدلو است و افرادي را با توانايي‌هاي خاص براي اين موضوع انتخاب كرده است. من هم اميدوارم با مشخص شدن اعضاي هيأت مديره هر چه زودتر مديرعامل باشگاه مشخص شود.

كاشاني درباره احتمال مدير عاملي‌اش تصريح كرد:

شايد من شرايط و مشخصات لازم هيأت مديره را براي مديرعاملي در پرسپوليس نداشته باشم.

كاشاني از احتمال حضور يك خانم در جمع اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس خبر داد و گفت: با توجه به اين كه فعاليت‌هاي اين باشگاه در بخش بانوان از سال آينده گسترده تر خواهد شد، يك خانم به هيات مديره باشگاه پرسپوليس افزوده خواهد شد.

 

وي درباره شكايت عابدزاده و قرارداد او عنوان كرد: در اين باره صحبتي نمي‌كنم. عابدزاده براي پرسپوليس زحمت كشيده و شكايت خود را به كميته انضباطي مطرح كرده است. شنبه در كميته انضباطي حاضر مي‌شوم و به اين موضوع رسيدگي خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)