مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس استحقاق قهرمانی در جام حذفی را دارد و این کمترین چیزی است که ما برای این فصل به دنبال آن هستیم.

کریم باقری پس از پیروزی 3 بر 1 تیمش در برابر آلومینیوم هرمزگان درباره دلایل موفقیت های اخیر پرسپولیس  گفت: مدیریت خوب و تغییر و تحولاتی که در کادر فنی ایجاد شد، انگیزه بازیکنان را احیا کرد و بازیکنان با روحیه ای خوب در تمرینات حضور یافته و تمام تلاش‌شان را برای اثبات کردن خودشان می‌کنند.

وی تاکید کرد: کادر مدیریت، فنی و بازیکنان در این مقطع باید هوشیار بوده و ضمن گرفتار نشدن به غرور کاذب، با حاشیه سازی ها برخورد منطقی داشته باشیم.

کریم باقری افزود: هر چه قدر هم که دوستداران پرسپولیس را زیاد بدانیم، این تیم باز هم دشمنانی دارد، که به هر دلیلی نمی خواهند موفقیت پرسپولیس را ببینند. مدیریت کردن این حاشیه سازی ها دست ماست و باید با تمرکز بر تمرینات و روحیه مضاعف برای کسب موفقیت به کارمان ادامه دهیم.

باقری درباره بازی با آلومینیوم هرمزگان نیز گفت: بازی خوبی بود و ما استحقاق برد را داشتیم. باید از بازیکنان تیم‌مان هم تشکر کنم که موقعیت های مناسبی را برای من خلق کردند تا بتوانم زننده دو گل از سه گل تیم‌مان باشم. به خاطر شرایط کنونی خدا را شکر می کنم و اعتقاد دارم، همه چیز، با خواست خداست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)