هيچ مشكلي با كريمي ندارم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: در تيم ملي افرادي دوست من بودند كه در زمان بركناري‌ام پشتم را خالي كردند.

 

علی دایی درباره بازگشت مجدد علي كريمي به پرسپوليس و صحبت‌هاي وي كه گفته بود به اين تيم برنمي‌گردد، اظهار داشت: هيچ مشكلي با كريمي ندارم. او بازيكن بزرگي است و آرزوي هر تيمي است كه بازيكني مثل كريمي را در اختيار داشته باشد.
وي افزود: من هم صحبت‌هايي مبني بر مصاحبه‌ كريمي با برخي رسانه‌ها درباره عدم تمايل به بازگشت به پرسپوليس شنيده‌ام. اين موضوع را به حساب دوستي ديرينه با كريمي و رفاقتم با او مي‌گذارم. با كريمي مشكلي ندارم و سال‌هاي خوبي را با او در تيم ملي داشته‌ام. اميدوارم اين بازيكن به هدفش برسد.

دايي با اشاره به اينكه گفته بود در پايان فصل درباره بازگشت كريمي تصميم مي‌گيرد عنوان كرد: اينكه گفته بودم در آخر فصل درباره حضور كريمي تصميم مي‌گيريم به اين علت بود كه نمي‌خواستم وي تمركزش را براي استيل آذين از دست بدهد.


وي ادامه داد:
هر زمان كه در تيم ملي بازي كردم زحمت كشيدم و هرگز در كاري كه به من ربط نداشت دخالت نكردم. بازيكني بودم كه تلاش كردم و خدا هم مزد زحماتم را داد و به حقم در فوتبال رسيدم.

سرمربي پرسپوليس درباره روند رو به رشد اين تيم  گفت: درست است كه 6 بازي پشت سر هم را برديم، اما تنها نگراني من اين است كه دچار غرور شويم. اين موضوع را به بازيكنان گفتم تا با اشتياق و بدون غرور به كار خود ادامه دهند.
وي با اشاره به بازي‌هاي درخشان باقري در هفته‌هاي اخير تصريح كرد: باقري نياز به تعريف و تمجيد ندارد. او يك نعمت بزرگ و خوب براي پرسپوليس است.

دايي در مورد حرف‌هايش درباره قطبي و تيم ملي اظهار داشت: براي تيم ملي آرزوي موفقيت مي‌كنم. با قطبي مشكلي ندارم. بايد به من حق بدهيد كه از بازيكنانم دفاع كنم. هنوز هم مي‌گويم بازيكنان شايسته‌اي در پرسپوليس هستند كه لياقت حضور در تيم ملي را دارند.

سرمربي سابق تيم ملي درباره بركناري‌اش گفت: هنوز دلايل بركناري‌ام را از تيم ملي نمي‌دانم. ساعت 10:30 صبح روز بعد از بازي با عربستان بركنار شدم و ساعت 7 بعدازظهر بدون اينكه چيزي بدانم هيأت رئيسه فدراسيون فوتبال تشكيل جلسه داد.

وي تصريح كرد: اتفاقاتي در آن زمان افتاد كه دوست ندارم درباره آن صحبت كنم. در آن زمان در تيم ملي افرادي دوست من بودند كه در آن شرايط پشت من را خالي كردند و من را تنها گذاشتند. نمي‌خواهم نام آنها را بگويم و مردم روزي متوجه تمام اين مسائل خواهند شد.

دايي  درباره تشويق شدنش توسط هواداران تراكتورسازي گفت: آنها لطف دارند كه من را تشويق مي‌كنند. هواداران تراكتورسازي و مردم آذربايجان با تعصب هستند. بعد از پرسپوليس، تراكتورسازي را دوست دارم و اميدوارم اين تيم بتواند جواب محبت‌ هوادارانش را به خوبي بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)