در جلسه كميته انضباطي توافق شد

مرجع خبری پرسپولیس : جلسه كميته انضباطي فدراسيون فوتبال در خصوص رسيدگي به موضوع احمدرضا عابدزاده در محل كميته انضباطي با حضور شريفي و ساير اعضا برگزار شد.


مصطفي شكري معاون حقوقي باشگاه فوتبال پرسپوليس كه به نمايندگي از اين باشگاه در اين جلسه حضور داشت در اين باره گفت: در اين جلسه مذاكراتي در خصوص ادعاهاي ايشان مطرح شد كه با ارائه برخي مستندات مالي ابهامات عابدزاده در خصوص مبلغ مطالبات تعديل شد و تقليل پيدا كرد. در نهايت با توجه به احترامي كه باشگاه براي افكار عمومي قائل است و براي نشان دادن حسن نيت براي حل مشكل ايشان به عنوان عضوي از خانواده پرسپوليس چند پيشنهاد مطرح كرديم.

وي با برشمردن اين پيشنهادات عنوان كرد: اولين پيشنهاد اين بود كه همكاري ايشان در چارچوب قرارداد منعقده كماكان به عنوان مربي در باشگاه ادامه يابد (نه به عنوان مربي دروازه بانان). در صورت عدم علاقه مندي ايشان براي ادامه همكاري با باشگاه گزينه توافق براي فسخ دو طرفه قرارداد مطرح شد. گزينه سومي هم در رابطه با رويكرد باشگاه براي برخورد با تخلفات ايشان در كميته انضباطي مطرح بود.

وي افزود:

در ادامه مذاكرات گزينه دوم مورد بحث قرار گرفت و علي رغم تقليل ادعاي ايشان در مورد مطالبات مالي به نتيجه نرسيد و پيرو پيشنهاداتي كه ارائه شد موضوع ايشان به دو بخش تقسيم شد، اول در مورد مطالبات وي در فصل گذشته و همين طور وضعيت اشتغال او در باشگاه فصل جاري.

معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس گفت: در خصوص مطالبات باقي مانده از فصل گذشته حسب مستندات موجود در باشگاه مبلغ مطالبات ايشان رقمي قريب به 10 ميليون تومان است. همچنين اختلاف در خصوص بخشودگي جريمه متعلقه 10 درصد متعاقب باخت از تيم الغرافه كه تعميم يافته به همه بازيكنان و كادر فني وقت بود.

شكري در رابطه با مبلغ اجاره بهاي مسكن مورد ادعاي عابدزاده، تشريح كرد: با عنايت بر اينكه بر طبق مفاد قرارداد منعقده در فصل گذشته، باشگاه متعهد به تامين مسكن آقاي عابدزاده شده مع الوصف مبلغي براي تامين مسكن مورد اجاره پيش بيني نشده است ولي مبلغ ادعايي عابدزاده 2 ميليون تومان در ماه است. به هر حال مقرر شد موضوع مطالبات آقاي عابدزاده ناشي از قرارداد در جلسه روز سه شنبه مورد رسيدگي مجدد حاضرين قرار گيرد.

شكري در خصوص وضعيت كنوني قرارداد عابدزاده اظهار داشت: توافق شد ايشان در چارچوب قرارداد منعقده به عنوان مربي عام و نه به عنوان مربي دروازه بانان تا پايان فصل در اختيار باشگاه و زير نظر سرمربي تيم باشد. طبيعي است كه كيفيت و نحوه به كارگيري آقاي عابدزاده حسب نظر آقاي دايي خواهد بود.
وي اضافه كرد: در طول مدت باقي مانده از فصل ايشان كماكان متعهد به رعايت كليه شئون اداري و انضباطي باشگاه خواهد بود.

معاون حقوقي باشگاه گفت: با توافقات حاصله هم بخشي از مشكلات مالي آقاي عابدزاده حل شود و هم هواداران و علاقه مندان به پرسپوليس ادامه اين دغدغه كهنه شده را ديگر شاهد نباشند و تيم با فراق بال و خيالي آسوده به دور از حاشيه هاي مضر در مسير موفقيت هاي خود با حركتي شتابان ادامه دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)