مرجع خبری پرسپولیس: تیم ملی فوتبال ایران شامگاه چهارشنبه در آخرین مسابقه مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا مقابل تایلند قرار گرفت و این مسابقه حواشی به همراه داشت.

 

پس از آغاز مسابقه در حركتي تعجب برانگیز حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس با وجود شايعات و اختلافاتي كه وجود داشت همراه با اشپیتیم آرفي، شيث رضايي، سپهر حيدري و ميثاق معمارزاده به جايگاه ويژه ورزشگاه آزادی رفت كه با ورود آنها دو دستگي بين تماشاگران پيش آمد و عده‌اي پرسپوليس و عده‌اي ديگر استقلال را تشويق كردند. كاشاني همراه با بازيكنان پرسپوليس در دقيقه 75 ورزشگاه را ترك كردند.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس پیش از این بازی طی بیانیه ای از هواداران پرسپولیس درخواست کرده بود برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه بیایند.

 

 

 

پيش از شروع ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و تايلند از سري‌ مسابقات مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا از هفته آخر اين رقابت‌ها ابتدا سرود ملي تايلند به طور كامل پخش شد اما در هنگام پخش سرود ملي ايران مشكلات فني باعث شد تا سرود ملي كشورمان به طور ناقص پخش شود كه اين مورد سردرگمي تماشاگران و خبرنگاران را به همراه داشت. پس از رفع اين مشكل سرود ملي ايران از اواسط آن پخش شد كه اين مورد موجب تعجب همگان شد.

 

* حدود 10 خبرنگار تايلندي در جايگاه خبرنگاران حاضر بودند و پوشش خبري اين بازي را از نزديك برعهده داشتند. نكته جالب حضور آنها يكدست بودن رنگ لباس آنها با نفرات ذخيره تيم ملي تايلند بود.

* بيش از 12 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي حضور داشتند.

* در جايگاه خبرنگاران حضور 15 هوادار زن تايلندي با حجاب اسلامي و پرچم ملي كشورشان حضور يافته و تيم ملي تايلند را تشويق كردند.

* افشين قطبي سرمربي تيم ملي 40 دقيقه قبل از آغاز بازي به سمت تماشاگران رفته و به تشويق آنها پرداخت و مورد استقبال آنها قرار گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)