مرجع خبری پرسپولیس: تمام آنچه که در 24 ساعت گذشته بر باشگاه پرسپولیس گذشت را مرور می کنیم در چند خط به روایت مرجع خبری باشگاه پرسپولیس ، با ما همراه باشید:

 

* در سفر يك هفته‌اي به امارات، حبيب كاشاني پرسپوليس را همراهي نمي‌كند. به جاي اين سفر، كاشاني به مالزي خواهد رفت تا در نشست‌هاي AFC براي سهميه‌بندي ليگ قهرمانان در فصل آينده حضور داشته باشد.

* كار حسابرسي مالي باشگاه پرسپوليس كه قرار بود خيلي زودتر از اينها تمام شود به گفته آشوري معاون مالي اين باشگاه تا پايان هفته آينده به سرانجام مي‌رسد.

* به دنبال علني شدن اختلاف‌هاي كاشاني و هدايتي و شكايت رسمي استيل‌آذين از سرپرست پرسپوليس، كاشاني و هدايتي ظرف امروز و فردا در جلسه‌اي در سازمان رودررو با هم گفت و گو خواهند كرد.

* حضور حبيب كاشاني و مجيد فرخزادي در تركيب جديد هيات مديره پرسپوليس قطعي شده و قرار است تكليف علي پروين هم تا دو سه روز ديگر و بعد از جلسه‌اش با سعيدلو مشخص شود.

 

 

*باشگاه پرسپوليس تراز مالي‌اش در سه فصل اخير را صبح ديروز به كنفدراسيون فوتبال آسيا فرستاد كه طبق آن هزينه‌هاي امسال باشگاه حدود ده ميليارد تومان برآورد شده است.

* گفته مي‌‌شود رييس سازمان تربيت بدني ديروز صبح تماس دوباره‌اي با سعيد آذري داشته و درباره حضور در هيات مديره باشگاه پرسپوليس با او گفت و گو كرده است.

* مسوولان باشگاه الوصل در نامه‌اي به پرسپوليسي‌ها اعلام كرده‌اند كه اگر سفر نوروزي‌شان به دبي به هر دليل منتفي شود آنها بايد 70 هزار دلار جريمه بپردازند كه باشگاه مدعي شده اين سفر در زمان تعيين شده انجام مي‌شود.

 

* وسلى برازيليا مهاجم تكنيكى پرسپوليس اين روزها بدون حاشيه در تمرينات شركت مى كند البته او تا امروزفرصتى براى همراهى پرسپوليس پيدا نكرده اما ظاهراً ببرای بازی با فولاد سيار آماده وسرحال نشان مى دهد.


* شیث رضایی مدافع پرسپولیس پیشنهاد خوانندگی را که چند خواننده سرشناس به او داده بودند رد کرد.


* كميته داوران اسامي داوران قضاوت كننده در هفته بيست‌وهشتم رقابت‌هاي ليگ برتر را اعلام كرد که بر این اساس محمود رفیعی مسابقه پرسپولیس را قضاوت خواهد کرد.


* عليرضا محمد تنها ملى پوش پرسپوليس از فردا در تمرينات اين تيم حاضر مى شود. با انجام بازى تيم ملى، محمد بلافاصله در اردوى سرخپوشان حاضر شده اما مشخص نيست كه آيا دايى از وجود محمد استفاده مى كند يا خير.


* تیم فوتبال پرسپولیس در تازه ترین رده بندی تیم های باشگاه جهان همچنان در صدر تیم های ایرانی قرار دارد.


* دو تیم پرسپولیس و پتروشیمی تبریز یک روز زودتر به مصاف هم خواهند رفت.


* کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عصر امروز با حضور احمدرضا عابدزاده مربی شاکی تیم پرسپولیس تشکیل جلسه داد و باشگاه پرسپولیس را محکوم به پرداخت بدهی عابدزاده و ملزم به استفاده از وی در کادر فنی پرسپولیس کرد.


* آخرين تمرين قبل از بازي با فولاد ساعت 14:30 فردا در شركت واحد برگزار مي‌شود و بعد از آن پرسپوليسي‌ها از ساعت 18 در هتل لاله به اردو مي‌روند.

 

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)