ذوب آهن هرچه دارد از من دارد

مرجع خبری پرسپولیس : سعید آذری مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن خبر تماس رئیس سازمان تربیت بدنی را تایید کرده و خاطرنشان ساخت در این تماس برای مدیرعاملی پرسپولیس اعلام آمادگی کرده است.

 

آقای آذری خبر تماس سعیدلو با شما صحت دارد؟

بله یکشنبه شب ایشان تماس گرفتند و برای دومین بار در طول چند ماه اخیر صحبت کردیم.

 

محور صحبت هایتان چه بود؟

بیشتر صحبت ها راجع به مسائل باشگاه ذوب آهن و کارهایی که انجام شده بود و پیروزی خوب این تیم مقابل الوحده و به ثمر نشستن یک کار گروهی صحبت کردیم.

 

یعنی راجع به حضور شما در پرسپولیس صحبتی نشد؟

البته یک صحبت هایی شد ولی به طور مستقیم حرفی نزدیم . وقتی که معاون رئیس جمهور تماس میگیرد و از من می پرسد آمادگی بازگشت به ورزش را دارم حتما برنامه هایی دارد.

 

فکر می کنید مدیرعاملی پرسپولیس را برای شما در نظر بگیرد؟

قطعا نمی توان در این خصوص حرف زد شاید مدیریت تربیت بدنی استانی ، مدیریت یک فدراسیون و یا مدیرعاملی پرسپولیس در هر صورت به ایشان گفتم هرکجا به عنوان متولی ورزش بخواهد و کمکی از دستم برآید دریغ نمی کنم

 

پس برای مدیرعاملی پرسپولیس اعلام آمادگی کردید؟

البته باید ابزار فراهم باشد و به سعیدلو گفتم برای کمک به ورزش به خصوص پرسپولیس آماده ام.

 

حرف خاصی درباره گذشته ندارید؟

من در طول این مدت که از ذوب آهن دور شدم هیچ حرفی علیه مسئولان باشگاه نزدم و همیشه از آنها حمایت کردم ولی امروز می خواهم سکوتم را بشکنم و بگویم ذوب آهن امروز هرچه دارد از من است.

 

خیلی از دست ذوبی ها ناراحت هستید

یک بار در روزنامه تکذیبیه روابط عمومی ذوب آهن در خصوص برکناری بابایی را خواندم که چند روز بعد این اتفاق افتاد همان روز سایت باشگاه برخلاف همیشه مطلب را روی خروجی اش انعکاس نداد ، درست مثل زمان هایی که راجع به من مطلب در روزنامه ها هست و در این سایت سانسور می شود. البته خوشحالم که رئیس سازمان تربیت بدنی از تلاش هایم در باشگاه ذوب آهن به سادگی نگذشته و از ایشان تشکر می کنم

 

ما هم از شما تشکر می کنیم!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)