کمک داور در اعلام آفساید اشتباه کرد/قبول نکردن این گل به من ضربه زد


مرجع خبری پرسپولیس: مهاجم جوان پرسپوليس گفت: اميدوارم سرنوشت قهرماني ليگ برتر همانند دو سال پيش به روز آخر كشيده شود.


هادي نوروزي درباره برتري يك بر صفر مقابل فولاد خوزستان تصريح كرد: بازي خوب و هجومي انجام داديم، اما متأسفانه من باز هم بدشانس بودم و تمام فرصت‌هاي من يا خطا اعلام شد يا اينكه توسط دروزاه‌بان حريف مهار مي‌شد.  موقعيت‌هاي خوبي را در نيمه اول به دست آورديم كه مي‌توانستيم به گل برسيم، اما موفق نشديم. بايد در ديدارهاي آينده در حملات بيشتر دقت كنيم.

نوروزي گفت: در خط دفاعي خوب بوديم و اين موضوع باعث آرامش خط حمله مي‌شود تا بهتر گلزني كند. حريفان بالاي جدول با اين پيروزي و صعود به رتبه سوم دچار ترس شدند. اميدوارم مانند 2 فصل قبل كار به روز آخر كشيده شود تا دوباره در بازي پاياني با سپاهان و در دقيقه 90 قهرماني را به هواداران هديه دهيم.

وي درباره آفسايد اعلام شدن گلش توسط كمك داور عنوان كرد: اميدوارم تصميم داور درست بوده باشد. كمك داور در اعلام آفسايد و مردود اعلام كردن گل من بايد بيشتر دقت مي‌كرد.

 

نوروزي تصريح كرد: ممكن است مردود اعلام شدن اين گل براي من سنگين تمام شود و از نظر روحي و رواني دچار ضربه شوم. به همين دليل هم بعد از آفسايد اعتراض كردم و بعد از اين كه در حال خوشحالي بودم، متوجه شدم گل من مردود شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)