تا به هواداران يك جام هديه نكنيم، دست‌بردار نيستيم

مرجع خبری پرسپولیس: سرمربي پرسپوليس گفت: تا زماني كه يك جام به هواداران تقديم نكنيم دست از تلاش برنمي‌داريم.


به گزارش مرجع خبری به نقل از فارس علي دايي در پاسخ به اين سئوال كه چرا نظرتان درباره علي كريمي تغيير كرده، اظهار داشت: آرزو مي‌كنم كريمي در هر جايي كه بازي مي‌كند موفق باشد. به وي احترام مي‌گذارم و صحبت‌هايي كه انجام داده‌ام نظر من بوده و ديگر دوست ندارم در اين زمينه حرفي بزنم.

دايي درباره آخرين تصميمات در مورد عابدزاده گفت: به راي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال و هر تصميمي درباره بازگشت و يا عدم حضور او بگيرند احترام مي‌گذارم. در كادر فني به بهترين نحو از عابدزاده كه يكي از بزرگان پرسپوليس است استفاده مي‌كنيم تا نه وي لطمه بخورد و نه اعضاي تيم.

سرمربي پرسپوليس افزود: تصميمي خواهيم گرفت كه به نفع پرسپوليس باشد تا اين موضوع نيز تمام شود.

دايي عنوان كرد: به هيچ عنوان اجازه نمي‌دهم حاشيه‌ وارد تيم شود و من برخورد سختي با اين موضوع خواهم كرد، چون به تيم ما لطمه مي‌زند. دشمن ما حاشيه‌ها هستند و تيم من بايد در آرامش باشد.

وي در پاسخ به اين سئوال كه تا چه زماني فوتبال ايران تمام كننده‌اي مانند دايي نخواهد داشت گفت: دايي‌هاي زيادي در فوتبال ايران هستند كه خوب گل مي‌زنند، خوب كار مي‌كنند و بازيكنان خوبي هستند. همه بايد به هم كمك كنيم تا بازيكنان در خط به خوبي از موقعيت‌ها استفاده كنند و دايي‌هاي ديگري به فوتبال ايران اضافه شوند. اميدوارم هر چه زودتر مشكل گلزني تيم ما برطرف شود؛ البته اگر دقت كنيم متوجه مي‌شويم كه بازيكناني هستند كه اگر ديده شوند قابليت‌هاي بالايي دارند.

دايي در خصوص 7 پيروزي متوالي و غرور بازيكنان پرسپوليس  گفت: به بازيكنان اعلام كرده‌ام كه نبايد غرور داشته باشند. براي موفقيت راه طولاني در پيش داريم. تمام بازي‌ها را جدي خواهيم گرفت و از هيچ تيمي ترس نداريم. از خط حمله راضي هستم چون هم گل‌سازي و هم گلزني كرده‌اند؛ اما بازهم كار سختي در پيش دارند و بايد از فرصت‌هاي به‌دست امده به خوبي استفاده كنند.

سرمربي پرسپوليس در رابطه با خط دفاعي تيمش عنوان كرد: روي ساختار دفاعي كار كرده‌ايم. در بازي با فولاد گلي دريافت نكرديم كه اين موضوع يك نمره مثبت محسوب مي‌شود. اميدوارم ستون دفاعي ما محكم‌تر شود تا در بازي‌هاي آينده همين روند گل نخوردن را ادامه دهيم. دفاع خوب و مستحكم باعث مي‌شود تيم هميشه رو به بالا حركت كند و مهاجم‌ها راحت‌تر به گلزني فكر كنند. بايد اين روند را ادامه دهيم تا يك جام به هواداران هديه دهيم. تا زماني كه يك جام به هواداران تقديم نكنم دست از تلاش برنمي‌داريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)