می گفتند دایی با من اختلاف دارد اما به تیم ملی دعوتم کرد

مرجع خبری پرسپولیس: مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: كادر فني تيم ملي بايد به خاطر منافع فوتبال ايران خصومتش را با او فراموش كند.


شيث رضايي روز شنبه افزود: سرمربي تيم ملي در حال حاضر مشكلاتي با من دارد كه اميدوارم اين مسايل به خاطر نام ايران برطرف و كنار گذاشته شود. در فصل گذشته زماني كه بازيكن تيم صبا بودم سعي كردم در ديدار مقابل تيم پرسپوليس با رخصت گرفتن از قطبي مشكلات را برطرف كنم، اما مثل اين كه اين موضوع براي سرمربي تيم ملي حل نشده است.

 

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس افزود: در زمان حضور دايي در تيم ملي با وجود اين كه برخي افراد مدعي بودند اختلافاتي ميان ما وجود دارد، اما او مرا به تيم ملي دعوت كرد و حتي براي اين تيم بازي هم كردم.

 

 

وي تصريح كرد: در طول اين مدت تمام تلاش خود را انجام دادم تا از مسايل حاشيه‌اي به دور باشم و احساس مي‌كنم در اين كار موفق هم بوده ام. در صورت دعوت به تيم ملي با تمام وجود در خدمت اين تيم خواهم بود و در حد توانم به اين تيم كمك خواهم كرد.

وي در خصوص بستن بازوبند كاپيتاني تيم پرسپوليس گفت: تا زماني كه كريم باقري در پرسپوليس باشد او به عنوان بزرگتر بازوبند را خواهد بست و در غير اين صورت كادر فني در اين خصوص تصميم‌گيري مي‌كند.

 

وي افزود: بستن اين بازوبند براي من و هر بازيكني افتخار است و خوشحالم كه كادر فني اين اعتماد را به من داشته تا مانند گذشته پس از باقري كاپيتان دوم تيم باشم.

رضايي با اشاره به پيروزي مقابل تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هر دو تيم در اين ديدار نمايش بسيار خوبي از خود ارايه داددند و خوشبختانه توانستيم سه امتياز اين بازي را كسب كنيم.

 

وي ادامه داد: در طول هفته بر روي نقاط ضعف و قوت حريف كار كرده بوديم و توانستيم با تمرينات بسيار خوبي كه پشت سر گذاشتيم پيروز اين ديدار حساس باشيم. با اين پيروزي شانس ما براي كسب مقام قهرماني دو چندان شد و اميدوارم در پايان فصل تيم ما مقام اول ليگ را كسب كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)