دوست دارم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود / مایلی‌کهن عصبانی‌تر شده!
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس، عملکرد این تیم با هدایت علی دایی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با اینکه عضو افتخاری هیئت مدیره باشگاه استیل آذین هستم اما دوست دارم پرسپولیس قهرمان نهمین دوره لیگ برتر شود.

علی پروین در حاشیه دیدار عصر شنبه تیم‌های فوتبال استیل آذین – سایپا در جمع خبرنگاران در خصوص درگیری مایلی کهن با مسعود مرادی و علی کریمی گفت: اینکه درگیری نیست! چنین مسائلی در فوتبال رخ می دهد. مایلی کهن به خاطر اینکه تیمش گل خورده بود، ناراحت بود و اعتراض می کرد.

وی با ابراز تاسف از در گذشت منصور امیرآصفی، کاپیتان و سرمربی پیشین تیم پرسپولیس، اظهار داشت: همین الان این خبر را شنیدم. آصفی اولین مربی من بود و واقعا از شنیدن خبر درگذشت او ناراحت شدم . فکر نمی کردم آصفی به این زودی از جمع ما برود. امیدوارم خدا به حق امام زمان ناصرخان(حجازی) را شفا بدهد تا او را همچنان در کنار خود داشته باشیم.

مدیرفنی پیشین تیم فوتبال استیل آذین در مورد شایعه درگیریش با هدایتی گفت: نمی دانم این حرف‌ها از کجا در می آید؟! تیم استیل آذین، تیم خودمان است و هدایتی از دوستان نزدیک من است. از زمانی هم که آجورلو به تیم استیل آذین آمده علاقه‌ام به این تیم بیشتر شده است. آجورلو زمانی هم که در پاس بود، عاشقش بودم!

وی در پاسخ به این پرسش که آیا عضو هئیت مدیره پرسپولیس خواهید شد، خندید و از هرگونه اظهارنظر در این خصوص خودداری کرد اما در عین حال گفت: الان در کنار هدایتی هستم و عضو افتخاری هیئت مدیره باشگاه استیل آذین.

سرمربی و کاپیتان پیشین تیم پرسپولیس در مورد این تیم هم اظهارنظر کرد و به خبرنگاران گفت: پرسپولیس با دایی بردهای خوبی داشته و نتایج ارزشمندی کسب کرده است که امیدوارم این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد.

محمد پروین و غیبت او در ترکیب تیم پرسپولیس سوژه پرسش دیگر خبرنگاران از پروین بود که وی در پاسخ به آن هم گفت: پشت پای محمد آب آورده است. او در حال حاضر فیزیوتراپی می کند و بزودی با رهایی از مصدومیت با تیم پرسپولیس تمرین خواهد کرد.

وی در مورد درگیری‌های رسانه‌ای که بین علی دایی و علی کریمی به وجود آمده نیز اظهار داشت: این دو باهم همبازی بودند و از افتخارات فوتبال ایران هستند. شما (خبرنگاران) در حالتی که مربیان و بازیکنان ناراحت و عصبانی هستند از آنها سئوال می پرسید. متاسفانه آنها طوری جواب می دهند که رودرروی هم قرار می گیرند. در حالی که هیچ چیزی بین آنها نیست اما به نظر می رسد بین شان ناراحتی وجود دارد.

خبرنگاری از پروین پرسید: ” علی پروین محبوب تر است یا علی دایی یا علی کریمی؟”، پروین در پاسخ به این پرسش هم گفت: همه اینها در دوره‌های مختلف به فوتبال ایران خدمت کرده‌اند و قطعا هر کسی به فوتبال ایران خدمت کند بین مردم و هواداران فوتبال محبوبیت پیدا می کند.

اظهارنظر در مورد تیم ملی سوژه پرسش دیگر خبرنگاران از پروین بود که وی در پاسخ به این پرسش نیز گفت: با قطبی هم زمانی که وارد ورزشگاه شدم صحبت کردم و گفتم تیم خوبی را جمع کرده است. با توجه به اینکه بازی با تایلند تشریفاتی بود بازیکنان انگیزه زیادی نداشتند اما در مجموع بد بازی نکردند. قطبی زمان زیادی دارد تا تیم ملی را برای جام ملت‌ها بسازد و با قدرت در این رقابت‌ها شرکت کند.

مدیرفنی پیشین استیل آذین در ادامه خود را بچه محل و دوست صمیمی حسین هدایتی خواند و در خصوص حضور شاگردانش در عرصه مربیگری تیم‌های لیگ برتری گفت: بیشتر مربیان امروز لیگ برتر شاگردان من هستند. همین مایلی کهن و استیلی هم در سال‌هالی دور شاگردان من بودند. البته محمد آن روزها اینقدر عصبانی نبود و امروز عصبانیتش بیشتر شده است!

وی با رد خبر سرمربیگریش در تیم استیل آذین و تیم‌های دیگر در پاسخ به این پرسش که “کدام تیم لیگ برتری شانس اول قهرمانی است؟”، گفت: در حال حاضر شانس سپاهان بیشتر از دیگر تیم‌هاست. البته امیدوارم پیروزی‌های پرسپولیس ادامه داشته باشد. اما دوست دارم از بین پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن، استیل آذین و استقلال چهار تیم آسیایی شوند!

پروین با این اظهارنظر که مختص اوست در پاسخ به این پرسش که “اگر پرسپولیس و استیل آذین شانس قهرمانی داشته باشند، دوست دارید کدام تیم قهرمان شود؟”، تصریح کرد: شخصا دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود! با وجود ارتباط خوبی که با مدیران استیل آذین دارم برایم اول پرسپولیس مهم است و بعد استیل آذین. پرسپولیس تا به امروز عملکرد خوبی داشته که امیدوارم این عملکرد ادامه داشته باشد و این تیم قهرمان لیگ یا جام حذفی شود.

وی با ابراز خرسندی از بازگشت دوباره مهدی مهدوی کیا به لیگ برتر فوتبال ایران گفت: سن مهدی ایجاب می کرد به لیگ ایران برگردد. حضور بازیکنانی چون مهدوی کیا در لیگ ایران برای تمام جوانان حاضر در این مسابقات انگیزه ایجاد می کند و آنها می توانند الگوی جوانهای فوتبال ایران باشد.

کاپیتان پیشین تیم پرسپولیس در خصوص شرایط ناصر حجازی نیز گفت: من هر چند وقت یکبار به ناصرخان سر می زنم، هدایتی هم جویایی احوال اوست. امیدوارم هرچه زودتر ناصرخان خوب شود و او را در میادین بیینیم.

خبرنگاران که پروین را پس از مدتها یافته بودند در خصوص عملکرد تیمهای ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: تیم‌های ایرانی این مسابقات را خوب شروع کرده‌اند و امیدوارم در پایان مسابقات فصل جاری نتایج خوبی بدست آوردند و یکی از آنها قهرمان شوند.

“علی پروین درحالی این گفتگوی مفصل را با خبرنگاران داشت که در ابتدا از صحبت با آنها امتناع می کرد و می گفت:” دوماه است که با هیچ خبرنگاری صحبت نکرده ام و نمی خواهم گفتگویی داشته باشم!” در این شرایط آجورلو روبه خبرنگاران گفت: ” با سئوال‌های خود او را بمباران کنید!”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)