حسين عبدي: دايي در همه مسائل پرسپوليس با من مشورت مي كند

مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به پيروزي اين تيم مقابل فولاد خوزستان گفت: اين موفقيت با همكاري خيلي نزديك و تلاش بي‌شائبه سازمان باشگاه پرسپوليس به دست آمد و من اميد دارم اين روند ادامه داشته باشد.

 

حسين عبدي  ضمن بيان مطلب فوق افزود: تيم فولاد خوزستان با وجود بازيكناني كه در اختيار دارد، طي هفته‌هاي گذشته توانست نتايج قابل قبولي را بگيرد. آنها قدرت بالاي خود را در مسابقات گذشته نشان داده بودند و در ورزشگاه آزادي هم در رويارويي با تيم پرسپوليس به دنبال كسب امتياز دلخواه خود بودند.


وي ادامه داد: اما بازيكنان ما خيلي خوب بازي كردند و سواي 10ـ15 دقيقه‌اي كه مسابقه در حالت متعادل سپري شد، در مابقي دقايق اين تيم ما بود كه توپ و ميدان را در اختيار داشت. البته يك گل هم زديم كه داور آفسايد گرفت و همين موضوع باعث شد از برنامه‌هاي خود عقب بيفتيم.


مربي تيم فوتبال پرسپوليس تاكيد كرد: در هفته‌هاي پاياني شرايط براي تمامي تيم‌ها حساس مي‌شود و در اين بين ما هنوز با اميدواري به ارتقاء جايگاه سومي خود در جدول رده‌بندي ليگ برتر تلاش مي‌كنيم و مطمئن هستيم تيم‌هاي بالاي ما در مسابقات آينده امتيازاتي را از دست خواهند داد، به هر حال براي ما هيچ چيز از دست رفته نيست و هنوز اين شانس را داريم تا عنوان قهرماني را به دست بياوريم.

 

عبدي گفت: ما اميدوار هستيم تيم سپاهان امروز در ديدار خود برابر تراكتورسازي امتياز از دست بدهد.

حتي روز گذشته تيم ذوب‌آهن در دقيقه 96 مسابقه توانسته گل برتري خود را به ثمر برساند و اگر بازي آنها مساوي مي‌شد خيلي به سود ما مي‌شد البته هنوز شش مسابقه ديگر باقي مانده و ممكن است اتفاقات بسيار ديگري رخ بدهد.
وي با اشاره به همكاري با علي دايي سرمربي پرسپوليس اظهار داشت: ما همكاري بسيار نزديكي را با يكديگر داريم، حتي در كوچك‌ترين موارد تيم هم به صورت مشورتي تصميم‌گيري مي‌كنيم.


وي ادامه داد: بعد از بازي با شاهين كه با شكست سنگين ما همراه بود، تا حدود بسياري حواسمان را جمع كرديم و با همدلي و انگيزه بالا توانستيم به موفقيت‌هايي دست يابيم و بايد اين روند را ادامه دهيم.


مربي تيم پرسپوليس در خصوص پيوستن مجدد احمدرضا عابدزاده به اين تيم گفت:‌اين موضوع به نظر باشگاه و خود عابدزاده برمي‌گردد و من اميدوارم هر توافقي كه انجام مي‌شود در نهايت به سود باشگاه پرسپوليس باشد.
ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و فولاد خوزستان از هفته‌هاي بيست و هشتم مسابقات ليگ برتر روز گذشته يك بر صفر و با گل محسن خليلي به سود تيم پرسپوليس خاتمه يافت. 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)