مرجع خبری پرسپولیس: تمام آنچه که در 24 ساعت گذشته بر باشگاه پرسپولیس گذشت را مرور می کنیم در چند خط به روایت مرجع خبری باشگاه پرسپولیس ، با ما همراه باشید:

* محمد پروين كه به خاطر مصدوميت زانو نزديك به يك ماه از تمرين معاف بوده امروز تست پزشكي داد تا وضعيت‌اش براي بازگشت به تمرين‌ها مشخص شود.

* حميدرضا علي عسگر و سامان آقازماني بعد از تمرين ديروز به اردوي تيم اميد رفتند و از سه‌شنبه دوباره به جمع سرخ‌ها برمي‌گردند.

* بازيكنان پرسپوليس نذر كرده بودند كه درصورت برد فولاد مبلغي را به آستان قدس رضوي هديه كنند كه اين مبلغ بعد از تمرين ديروز توسط يكي از مسوولان تداركات جمع‌آوري و به مشهد فرستاده شد.

* با پرداخت‌هايي كه قرار است اين هفته انجام شود، بازيكنان بابت 70 درصد قراردادشان ديگر طلبي از باشگاه نخواهند داشت و مابقي پول‌شان هم ارديبهشت ماه در اختيار آنها قرار مي‌گيرد.

* مستند دربي 6 گله سال 52 كه توليد آن حدودا از 10 روز پيش شروع شده آخر اسفند ماه به صورت CD وارد بازار مي‌شود.

* طبق مهلت تعيين شده، پرسپوليسي‌ها بايد علاوه بر تراز مالي اين فصل خود، نام اعضاي هيات مديره جديدشان را تا تاريخ 11 ارديبهشت ماه كه نمايندگان AFC به تهران مي‌آيند، در اختيار كنفدراسيون فوتبال آسيا بگذارند.

* در پاسخ به اولتيماتوم فيفا براي تسويه حساب با كارواليو، باشگاه پرسپوليس از اين مربي پرتغالي خواست كه براي دريافت طلب 63 هزار دلاري‌اش درخواست كتبي به باشگاه بفرستد.

* با وساطت حسين عبدي كه رابطه خوبي با اماراتي‌ها دارد، فيلم بازي‌هاي بادامكي و علي عسگر براي چند باشگاه از اين كشور فرستاده شده و قرار است نمايندگان باشگاه‌ها براي مذاكره با اين دو بازيكن به تهران بيايند.

* بازي‌هاي پرسپوليس و سپاهان در جام حذفي در يك روز برگزار مي‌شود و اين درحالي است كه طبق جدول جام حذفي سپاهان چون يك مرحله عقب‌تر است بايد زودتر بازي كند. به همين خاطر پرسپوليسي‌ها امروز نامه اعتراض خود را به سازمان ليگ مي‌فرستند.

* برخورد نوروزي با بازيكن فولاد باعث خونريزي عضلات ران مهاجم پرسپوليس شده بود اما به گفته دكتر زرينه مشكل نوروزي جدي نيست و او مي‌تواند از فردا به تمرين‌ها برگردد.


*خبر ازدواج علیرضا حقیقی دروازه‌بان جوان پرسپولیس با الناز شاکردوست بازیگر مطرح سینما که روز گذشته در چند سایت منتشر شده بود با واکنش سریع مسئولان باشگاه و حقیقی مواجه شده و آنها تصمیم به شکایت دارند.

*مسئولان باشگاه پرسپوليس در نامه‌اي به وينگادا اعلام كردند در حال بررسي موضوع طلب وي هستند.

*از نگاه شیث رضایی، حضور علی دایی به یکباره موجب متحول شدن پرسپولیس و کسب بردهای متوالی این تیم شده است.مدافع سرخ‌ها معتقد است که تیمش همچنان شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد

*مسئولان باشگاه پرسپوليس مى گويند منتظر برگزارى جلسه كميته انضباطى فدراسيون فوتبال براى رسيدگى به شكايت باشگاه استيل آذين از آنها هستند.

*كميته انضباطى باشگاه پرسپوليس فردا تشكيل جلسه خواهند داد.

*حبيب كاشانى مديرعامل پرسپوليس به همراه مشاور اجرايى باشگاه و عليپور مدير روابط عمومى پرسپوليس بعدازظهر پنجشنبه همراه ساير اعضاى اين تيم راهى انزلى مى شوند


*كاروان پرسپوليس عصر پنجشنبه تهران را به مقصد انزلى ترك خواهد كرد تا آماده حضور در بازى مقابل ملوان بندر انزلى شوند. قرار است آخرين تمرين پرسپوليسى ها روز پنجشنبه درتهران و در ورزشگاه شركت واحد انجام شود

* اشپيتيم آرفى مهاجم خارجى پرسپوليس هنوز از ناحيه انگشت پا احساس درد شديدى مى كند.

 

*هادى نوروزى و حسين بادامكى مصدومان جديد پرسپوليس هستند. اين ۲ سرخپوش ديروز با مراجعه به پزشك تيم موضوع مصدوميتشان را به شكل جدى پيگيرى كردند. زرينه به آنها اعلام كرده كه تا فردا صبر كنند تا ببينند آيا ميزان درد كمتر مى شود يا نه گفته مى شود فردا ميزان و وضعيت مصدوميت اين ۲ سرخپوش مشخص خواهد شد

 

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)