مرجع خبری پرسپولیس: سرپرست باشگاه پرسپولیس برای پاسخگویی به شکایت باشگاه استیل آذین روز سه شنبه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواهد رفت.

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به منظور رسیدگی به شکایت باشگاه استیل آذین از حبیب کاشانی ساعت 14:30 دقیقه روز سه شنبه با حضور نماینده این باشگاه و سرپرست پرسپولیس برگزار خواهد شد.

پس از مصاحبه حبیب کاشانی در خصوص بازیکنان فصل آینده تیم فوتبال پرسپولیس و مطرح کردن موضوع جذب علی کریمی و مهدی مهدوی کیا، باشگاه استیل آذین در نامه‌ای خطاب به دکتر شریفی، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از  سرپرست باشگاه پرسپولیس شکایت کرد.

در متن این نامه آمده است: “با احترام نظر به مصاحبه آقای کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص عقد قرارداد با دو تن از بازیکنان این باشگاه آقایان کریمی و مهدوی کیا و نظر به اینکه مطابق بند 3 ماده 2 مقررات نقل و انتقالات، هرگونه مذاکره مستقیم و یا غیر مستقیم با بازیکن تحت قرارداد تیم دیگر ممنوع شده است، با اشاره به اینکه این امر مسبوق به سابقه بوده و مسابقات پایان فصل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، رسیدگی به موضوع و اتخاذ تصمیم مناسب مورد استدعاست.”

 

عزیزیان جهت حل مشکلات مالی به باشگاه پرسپولیس رفت

سعید عزیزیان امروز (دوشنیه) جهت حل مشکل مالیاتی اش به باشگاه پرسپولیس آمد.

سعید عزیزیان مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در فصل 87-86 امروز صبح جهت پیگیری مشکل مالیاتی 2 فصل پیش خود در باشگاه پرسپولیس حضور یافت. مسئولان باشگاه نیز به او قول دادند تا مشکلاتش را برطرف سازند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)