مرجع خبری پرسپولیس: تمام آنچه که در 24 ساعت گذشته بر باشگاه پرسپولیس گذشت را مرور می کنیم در چند خط به روایت مرجع خبری باشگاه پرسپولیس ، با ما همراه باشید:


* با وجود اعتراض كاشاني به رأي كميته انضباطي، احمدرضا عابدزاده براي مذاكره درباره چگونگي پرداخت طلبش به باشگاه پرسپوليس فراخوانده شده است.

* باشگاه پرسپوليس نامه اعتراض خود به همزماني بازي حذفي‌اش با سپاهان را ديروز صبح به فدراسيون ارسال كرد.

* براي بازي با ملوان، كاروان پرسپوليس ساعت 19 پنج‌شنبه با اتوبوس به انزلي مي‌رود و سرخ‌ها در هتل سپيدرود اين شهر مستقر خواهند شد. در اين سفر حبيب كاشاني و معاونانش هم پرسپوليس را همراهي مي‌كنند.

* به دنبال درخواست باشگاه، كارواليو از طريق مدير برنامه‌اش نامه‌اي را به باشگاه پرسپوليس فرستاده و خواسته كه طلب 63 هزار دلاري‌اش هر چه زودتر پرداخت شود.

 

* 300 ميليون توماني كه قرار بود اين هفته از سازمان به پرسپوليس برسد، در روزهاي پاياني سال در اختيار باشگاه قرار مي‌گيرد تا به عنوان پول توجيبي در اردوي امارات به بازيكنان پرداخت شود.

* رييس كميته انضباطي فدراسيون به عابدزاده توصيه كرده كه براي گرفتن پولي كه از پرسپوليس طلب دارد، سكوت كند و مصاحبه‌اي عليه مديران باشگاه انجام ندهد.

*
بعد از سفر به مالزي، حبيب كاشاني از روز ششم فروردين ماه به امارات مي‌رود تا چند روز پاياني اردو را در كنار پرسپوليسي‌ها باشد.

* طبق وعده‌اي كه كاشاني و دايي داده‌اند، درصورتي كه عملكرد خوب هوار ملا محمد در چند بازي آينده پرسپوليس هم ادامه داشته باشد، نيمي از جريمه اين بازيكن بخشيده خواهد شد.

* تياگو فراگا قيد سفر به برزيل را زده و مي‌خواهد در تهران با خانواده‌اش ديدار كند. او مقدمات سفر خانواده‌اش به ايران را فراهم كرده و قرار است از هفته آينده و به غير از يك هفته‌اي كه مسافر امارات است، پذيراي آنها باشد.

 

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)