مرجع خبری پرسپولیس: تمام آنچه که در 24 ساعت گذشته بر باشگاه پرسپولیس گذشت را مرور می کنیم در چند خط به روایت مرجع خبری باشگاه پرسپولیس ، با ما همراه باشید:


* محسن خليلي، مجتبي شيري و ابراهيم شكوري سه بازيكني هستند كه به عنوان بهترين‌هاي بازي با فولاد انتخاب شده‌اند و قرار است در اردوي اين هفته پاداش‌هاي 250 هزار توماني‌شان را بگيرند.

* به دنبال تشويق غلامرضا رضايي و شايعه‌هاي بعد از آن، ليدرهاي پرسپوليس به باشگاه احضار شده‌اند تا در اين باره به كاشاني توضيح بدهند.

* سرخپوشاني كه بابت فصل گذشته هنوز از باشگاه طلبكارند قول گرفته بودند كه تا پيش از پايان سال پول‌هاي‌شان را دريافت كنند اما طبق وعده تازه كاشاني براي رسيدن به اين پول بايد تا پايان فصل منتظر بمانند.

* حبيب كاشاني به دايي توصيه كرده كه براي از دست نرفتن تمركز خودش و پرسپوليس، ديگر درباره علي كريمي و بازگشت‌اش صحبت نكند.

* با تصميم كاشاني، دوربين‌هاي باشگاه از اين پس دوباره تمرين‌هاي پرسپوليس را ضبط مي‌كند تا رفتار بازيكنان و حتي ليدرها كاملا زير نظر باشد.

* ليدرهاي پرسپوليس ديروز صبح به كميته انضباطي رفتند و درباره آنچه در بازي با مقاومت سپاسي رخ داده بود به شريفي توضيح دادند.

* هادي نوروزي به خاطر سه اخطاره بودن، در سفر آخر هفته به انزلي، پرسپوليس را همراهي نمي‌كند.


* حبيب كاشاني و مصطفي شكري امروز به كميته انضباطي مي‌روند تا در جلسه‌اي كه از ساعت 15:30 برگزار مي‌شود درباره شكايت استيل‌آذين پاسخگو باشند.

* کریم باقری کایپتان تیم فوتبال پرسپولیس از دید اهالی فوتبال به عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شد.


* محمود خوردبين سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: جبران فاصله ۷ امتيازى ما با سپاهان كار سختى نيست ، ما در گذشته فاصله ۹ امتيازى را جبران كرده ايم.


* در اواخر تمرین امروز معمارزاده دروازه‌بان اول پرسپولیس از ناحیه زانوی پای راست دچار مصدومیت شد.


* تیم فوتبال پرسولیس بر اساس امتیازات کسب شده در نیم فصل دوم، در صدر جدول لیگ برتر این نیم فصل قرار گرفت.


* جلسه كميته انضباطي فدراسيون فوتبال، براي رسيدگي به شكايت باشگاه استيل آذين از سرپرست باشگاه پرسپوليس، عصر امروز(سه شنبه) با حضور حبیب کاشانی و نماینده حقوقی دو باشگاه در كميته انضباطي برگزار شد.


* رييس مجمع باشگاه پرسپوليس در مورد انتخاب اعضاي هيات مديره اين باشگاه نيز گفت: پرسپوليس كه خوب نتيجه مي‌گيرد، بالاخره مهم نتيجه گرفتن است و اشكالي ندارد كه پرسپوليس با همين شرايط ادامه دهد.

 

 

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)