مرجع خبری پرسپولیس: تمام آنچه که در 24 ساعت گذشته نوزدهم اسفندماه بر باشگاه پرسپولیس گذشت را مرور می کنیم در چند خط به روایت مرجع خبری باشگاه پرسپولیس ، با ما همراه باشید:


* با رايزني‌هاي كاشاني، مجوز اقامت وسلي برزيليا و تياگو فراگا در ايران براي سه ماه ديگر و تا پايان اين فصل از ليگ تمديد شد.

* در ادامه رايزني‌هاي باشگاه، مسوولان فدراسيون قول دادند كه طلب 45 ميليون توماني محسن خليلي بابت سفر به آلمان و هزينه‌هاي جراحي زانويش تا پايان اسفند ماه به او پرداخت شود.

* طلب 50 ميليون توماني رحمان رضايي از باشگاه پرسپوليس اول همين هفته پرداخت و با اين بازيكن تسويه حساب شد.

* بليت‌هاي رفت و برگشت سفر سرخ‌ها به امارات را باشگاه الوصل ديروز صبح براي باشگاه پرسپوليس ارسال كرد.

* بليت سفر آرفي به آلمان ok شده و اين بازيكن يك هفته زودتر از هم‌تيمي‌هايش به مرخصي مي‌رود. آرفي به باشگاه قول داده كه خودش را به اردوي نوروزي پرسپوليس در امارات برساند.

* هادي نوروزي كه در بازي با فولاد سه اخطاره شده بود در سفر فردا شب به انزلي، پرسپوليس را همراهي نخواهد كرد.

*
سفر به انزلي كه قرار بود ساعت 19 انجام شود به ساعت 17 تغيير كرده و پيش از اين سفر زميني، سرخ‌ها آخرين تمرين خود براي بازي با ملوان را از ساعت 14:30 برگزار مي‌كنند.


* حبيب كاشاني و مصطفي شكري امروز به كميته انضباطي مي‌روند تا در جلسه‌اي كه از ساعت 15:30 برگزار مي‌شود درباره شكايت استيل‌آذين پاسخگو باشند.

* کریم باقری کایپتان تیم فوتبال پرسپولیس از دید اهالی فوتبال به عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شد.


* محمود خوردبين سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: جبران فاصله ۷ امتيازى ما با سپاهان كار سختى نيست ، ما در گذشته فاصله ۹ امتيازى را جبران كرده ايم.


* در اواخر تمرین امروز معمارزاده دروازه‌بان اول پرسپولیس از ناحیه زانوی پای راست دچار مصدومیت شد.


* تیم فوتبال پرسولیس بر اساس امتیازات کسب شده در نیم فصل دوم، در صدر جدول لیگ برتر این نیم فصل قرار گرفت.


* جلسه كميته انضباطي فدراسيون فوتبال، براي رسيدگي به شكايت باشگاه استيل آذين از سرپرست باشگاه پرسپوليس، عصر امروز(سه شنبه) با حضور حبیب کاشانی و نماینده حقوقی دو باشگاه در كميته انضباطي برگزار شد.


* رييس مجمع باشگاه پرسپوليس در مورد انتخاب اعضاي هيات مديره اين باشگاه نيز گفت: پرسپوليس كه خوب نتيجه مي‌گيرد، بالاخره مهم نتيجه گرفتن است و اشكالي ندارد كه پرسپوليس با همين شرايط ادامه دهد.

* سازمان لیگ اسامی داوران هفته بیست و نهم لیگ برتر را اعلام کرد که بر اساس آن هدایت ا… ممبینی قضاوت دیدار تیمهای ملوان و پرسپولیس را بر عهده خواهد داشت.


* نعيم سعداوي در خصوص شكايتش از باشگاه پرسپوليس خاطرنشان كرد: مبلغ 48 ميليون و 800 هزار تومان از باشگاه پرسپوليس طلبكارم که اگر آن را پرداخت نکنند از تیم پرسپولیس امتیاز کسر خواهد شد.


* معمارزاده دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با مصدوميتي كه دارم به احتمال فراوان به بازي با ملواننمي‌رسم.


* پژمان نوری كاپيتان تيم فوتبال ملوان انزلي به دليل مصدوميت در ديدار با پرسپوليس غايب است.


* باشگاه پرسپولیس 24 میلیون تومان، طلب سعید عزیزیان را پرداخت کرد. مسئولین این تیم اعلام کردند که 7 میلیون تومان مالیات عزیزیان را هم تا آخر هفته پرداخت خواهند کرد.


* معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس گفت: برخلاف ادعاي برخي افراد خطر كسر امتياز اين باشگاه را تهديد نمي‌كند و هيچ خطري باشگاه ما را تهديد نمي‌كند.


* مدير روابط عمومي پرسپوليس گفت: آخرين نامه‌اي كه در مورد طلب سعداوي به پرسپوليس ارسال شده مربوط به تاريخ 8 دي است و پس از آن نامه ديگري به باشگاه ارسال نشده است.


* كميته انضباطي فدراسيون فوتبال با رد ادعاي مربي سابق پرسپوليس اعلام كرد كسر امتياز در ليگ‌ برتر اعمال نمي‌شود.


* پزشك تيم فوتبال پرسپوليس گفت برای مشخص شدن وضعیت مصدومیت معمارزاده باید از پایش عکس بگیریم . همچنین آرفی از ناحيه شصت پا دچار مصدوميت شده كه بايد پايش يك هفته در آتل بماند. ضمن اين كه او اكنون به آلمان سفر كرده است. محمد پروین هم به زودی به تمرینات پرفشار باز خواهد گشت.


انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)