دارو به وقت کشی ملوانی ها بی توجه بود / انگار با تیم عربی بازی داشتیم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی مقابل ملوان بندر انزلی گفت: از این نتیجه راضی نیستم زیرا داور با سوت های بی موردش حرکت تیمی ما را متوقف کرد.


علی دایی پس از تساوی یک بر یک تیمهای پرسپولیس وملوان گفت: بازی خوبی انجام دادیم ، به غیر از 15 دقیقه اول که تحت تاثیر حریف بودیم در سایر دقایق مسابقه توپ و میدان در دست بازیکنان ما بود که اگر از موقعیت های خود استفاده می کردیم می توانستیم برنده مسابقه باشیم.


وی افزود: با توجه به جو ورزشگاه در 10 دقیقه اول تمرکز مناسبی نداشتیم که گل را هم دریافت کردیم اما به سرعت در پی جبران بر آمده و می توانستیم به گل برتری هم برسیم که بازیکنان در زدن ضربات آخر بی دقتی کردند.


سرمربی پرسپولیس در خصوص بازی مستقیم بازیکنانش هم گفت: در تمام دنیا استفاده از ضربات ایستگاهی برای گل زدن حرف اول را می زند و این نمی تواند برای تیمی نقطه ضعف به حساب بیاید . ما در طول هفته گذشته تیم ملوان و ضعف هایش را آنالیز کرده بودیم و می دانستیم از کناره ها و روی ضربات ایستگاهی ضعف دارند که روی یکی از همین ضربات به گل رسیدیم . گذشته از آن به جز ضربات ایستگاهی چند موقعیت هم در جریان بازی داشتیم از جمله تک به تک محسن خلیلی که اگر در ضربه آخر دقت می کردیم می توانستیم با برتری از میدان خارج شویم.


دایی با انتقاد از عملکرد ممبینی داور مسابقه تاکید کرد: متاسفانه عملکرد داوران در کمیته انضباطی فقط از روی صحنه های داخل محوطه جریمه بررسی می شود اما آقای ممبینی با سوت های متعددش بازی ما را خراب کرد. ایشان چندین و چند بار در میانه میدان و در آغاز حمله های ما بدون اینکه برخوردی صورت بگیرد برای بازیکنان ملوان خطا می گرفت و همین امر بازی ما را از حرکت و کیفیت انداخت. همچنین چندین بار بازیکنان ما توپ را بدون خطا از بازیکنان ملوان گرفتند اما ایشان خطای بی مورد اعلام کرده و فوتبال را با ورزش های توری اشتباه گرفته بود.

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس ضمن انتقاد نسبت به عدم رعايت بازي جوانمردانه از سوي حريف تصريح كرد: در چند لحظه از ديدار من تصور كردم كه با يك تيم عربي بازي مي كنيم. چون بازيكنان آنها بي جهت بازي را از جريان مي انداختند و بعد از آن بدون حضور پزشك و يا برانكار از زمين بلند مي شدند . به نوعي قصد سواستفاده از بازي جوانمردانه را داشتند.

 

سرمربی پرسپولیس در پایان در خصوص نگاه تیمش به قهرمانی با توجه به این نتیجه مساوی گفت: ما تا روز آخر ناامید نمی شویم و برای پیروزی در 5 مسابقه آینده به میدان خواهیم رفت و تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگیم.

 

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)