باید سه بر یک برنده می شدیم

مرجع خبری پرسپولیس: سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به عملکرد خوب بازیکنانش در دیدار برابر پرسپولیس، تیمش را مستحق پیروزی 3 بر یک در این بازی دانست.

 

فرهاد پورغلامی در پایان دیدار تیمش برابر پرسپولیس که با تساوی یک بر یک همراه بود، ضمن بیان مطلب فوق در جمع خبرنگاران گفت: از یار دوازدهم خود که هواداران ملوان بودند بسیار متشکرم. آنها با حمایت‌های خوب خود باعث شدند که بتوانیم در این دیدار مقابل پرسپولیس نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

 

وی ادامه داد: ما در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم و با توجه به اینکه می دانستیم پرسپولیسی‌ها بیشتر به استفاده از توپ‌های بلند و ضربات ایستگاهی برای رسیدن به گل دل بسته‌اند مانع اجرای این تاکتیک آنها شدیم. البته تیم پرسپولیس یکبار توانست با استفاده از ضربه‌ای ایستگاهی به گل برسد اما در دقایق دیگر ناکام بود.

 

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این خصوص اضافه کرد: پرسپولیس فقط به بازی مستقیم روی آورد تاکتیکی که مربوط به دوران قدیم است. آنها روی زمین نتوانستند کاری بکنند اما ما توانستیم بازی زیبایی را ارائه دهیم و حتی با استفاده از عمق دفاع آنها یک بار به گل رسیده و یک پنالتی هم کسب کنیم. همچنین یک موقعیت تک به تک را مهاجم جوان ما از دست داد.

 

وی اظهار داشت: حق ما در این دیدار پیروزی 3 بر یک بود. بازیکنان ملوان فوق العاده بازی کردند و فکر می کنم پرسپولیس با کسب این نتیجه خوشحال‌ترین تیم هفته جاری لیگ بود. زیرا از یک شکست خارج از خانه نجات پیدا کرد.

 

پورغلامی در پایان گفت: از نتیجه مساوی ناراضی هستم اما قطعا با بازگشت بازیکنان مصدوم ما در هفته‌های آینده بازی‌های زیباتری را ارائه خواهیم کرد و می توانیم ضمن ارائه عملکرد خوب نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

 

سرمربی تیم ملوان در حالی امید به زدن سه گل داشته که تیمش در طول نود دقیقا مسابقه تنها سه موقعیت گل داشته است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)