مرجع خبری پرسپولیس: دیدار 2 تیم پرسپولیس و ملوان بندر انزلی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.  حاشیه های این دیدار به شرح زیر است:

تماشاگران ملوان علي‌ دايي؛ سرمربي پرسپوليس را تشويق كردند و تماشاگران پرسپوليس نيز پژمان نوري بازيكن سابق اين تيم را مورد تشويق قرار دادند.

*پژمان نوري كه گفته‌ شد به اين ديدار نمي‌رسد با تزريق آمپول در تركيب اصلي ملوان قرار گرفت.

 

*مهرداد اولادی بعد از اینکه توانست گل اول بازی را وارد دروازه پرسپولیس کند پیراهنش را از تن درآورد و با پیراهن قرمزی که در زیر پیراهن ملوان پوشیده بود شروع به خوشحالی کرد که با کارت زرد داور روبرو شد.

*تماشاگران دو تيم يك صدا سيروس قايقران را تشويق كردند. تماشاگران پرسپوليس نام سيروس قايقران را فرياد مي‌زدند و ملواني‌ها مي‌گفتند روحش شاد.

 

*حبیب کاشانی ازجایگاه ویژه نظاره‌گر بازی بود.

*پس از اینکه گزارشگر بازی مدام تکرار می‌کرد که ملوانی‌ها 4 کارت زرد گرفتند در بین 2 نیمه با استعلامی که از داور بازی کرد متوجه شد که اشتباه کرده و این تیم در نیمه اول 3 بازیکن اخطاری داشت.

*با تعویض پژمان نوری هواداران پرسپولیس به تشویق این بازیکن که سابقه حضور در پرسپولیس را داشت پرداختند و با شعار پژمان باتعصب وی را تشویق کردند. نوری هم به احساسات هواداران پرسپولیس با دست زدن پاسخ داد.

*حدود 10 هزار نفر از این بازی دیدن کردند.

*علی دایی در این دیدار دائما به تصمیمات داور اعتراض می کرد و در کنار زمین بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)