پرسپولیس چیزی از دست نداده/نباید به شناسنامه باقری نگاه کرد

مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: اين تيم در مجموع كاملا برتر از ملوان بود و توانايي شكست ميزبان را داشت.


محمد پنجعلي روز جمعه  افزود: تيم پرسپوليس در ديدار مقابل ملوان به ويژه در نيمه دوم، بازي بسيار زيبايي از خود به نمايش گذاشت و شايسته كسب سه امتياز اين ديدار بود. متاسفانه بازيكنان پرسپوليس در اين ديدار از فرصت‌هاي خود به خوبي استفاده نكردند و همين موضوع دليل اصلي عدم پيروزي آنها بود.

 

كاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: ملوان در اين ديدار با لايه هاي زيادي از بازيكنان به دفاع پرداخت و همين موضوع پرسپوليس را دچار مشكلات زيادي كرد.

 

وي در خصوص بازيكنان نيمكت‌نشين پرسپوليس و فاصله زياد آن‌ها با بازيكنان اصلي تصريح كرد:

اين موضوع را قبول ندارم و معتقدم بازيكنان ذخيره اين تيم بسيار شايسته هستند و مي‌توانند جايگزين‌هاي خوبي براي بازيكنان اصلي باشند.

 

پنجعلي اظهار داشت: پرسپوليس با اين تساوي چيزي را از دست نداده است و اطمينان دارم اين تيم هنوز هم شانس زيادي براي قهرماني دارد.

 

كاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس با تمجيد از عملكرد كريم باقري گفت: باقري باز هم در اين بازي توانايي‌هاي بالاي خود را نشان داد. به عنوان بازيكني كه تا سن ‪ ۳۸‬سالگي براي پرسپوليس بازي كرده ام معتقدم هيچگاه نبايد به شناسنامه بازيكنان توجه كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)